I co, nadal nie wierzycie w Codemasters? Takiej dbałości o detale to nawet w VBSie nie ma
OFP 2
Moderator: Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2
Oficjalnie oświadczam: Filmik zrobił na mnie wrażenie! Szczególnie przygotowywanie Javelina. Oby tego nie zepsuli ; )
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: OFP 2
Fajnie, fajnie. Dużo szczegółów, otwieramy drzwi do pojazdów... Ale ten abrams coś zbyt szybki, podjechał, obrócił, a strzelił jak z działka 20mm (dwa razy) - chyba, że to pętla.

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2
Czyli wychodzi ~7sekundWikipedia pisze: [...]Szybkostrzelność praktyczna wynosi 9 strzałów na minutę.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
-
alepasztet
- Posty: 297
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
- ID Steam:
- Numer GG: 3854829
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: OFP 2
Przyzwoicie to wyglada. Szkoda jednak, ze wciaz malo materialu in-game. Dobrze chociaz, ze nie musze martwic sie o wymagania sprzetowe, bo o grze w OFP2 na moim obecnym blaszaku pewnie moglbym sobie tylko pomarzyc...
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: OFP 2
Przyjmujac ze 80% jakosci uzyskiwane jest podczas ostatnich 20% czasu pracy to jak na obecny stan maja naprawde duzo zrobione. Jesli juz robia mocap to wiadomo ze maja na to sporo kasy i sporo ludzi. Choc ja ciagle mam watpliwosci jak bedzie wygladal gameplay.

