OFP 2

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

http://www.gametrailers.com/player/37091.html?type=

I co, nadal nie wierzycie w Codemasters? Takiej dbałości o detale to nawet w VBSie nie ma :P
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: ufoman »

W koncu jakis dobry material musze przyznac. Podobal mi sie strzelajacy abrams :)
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: OFP 2

Post autor: Jerry »

Wygląda obiecująco :)
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: Mefiu »

Ten pokaz utwierdził mnie w wierze, że OFP2 to bedzie wypał jednak :)
Ciekawe co z kwestia edytora i tworzenia addonow.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: OFP 2

Post autor: Matte »

Oficjalnie oświadczam: Filmik zrobił na mnie wrażenie! Szczególnie przygotowywanie Javelina. Oby tego nie zepsuli ; )
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: OFP 2

Post autor: Rafael3D »

będzie dobrze - przynajmniej wizualnie. Zobaczymy jak zaimpelemtują fizykę i inne cuda. No i słowo odnośnie wymagań też mogliby wrzucić :)
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: OFP 2

Post autor: eJay »

Co prawda jest to tylko marketingowy bełkot oaprty na renderach i kilku sekundach prezentacji wyglądu in-game wyspy, ale dobrze, że na E3 coś tam ujawnili.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: OFP 2

Post autor: Radeon »

Fajnie, fajnie. Dużo szczegółów, otwieramy drzwi do pojazdów... Ale ten abrams coś zbyt szybki, podjechał, obrócił, a strzelił jak z działka 20mm (dwa razy) - chyba, że to pętla.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: OFP 2

Post autor: Matte »

Wikipedia pisze: [...]Szybkostrzelność praktyczna wynosi 9 strzałów na minutę.
Czyli wychodzi ~7sekund
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: OFP 2

Post autor: alepasztet »

Przyzwoicie to wyglada. Szkoda jednak, ze wciaz malo materialu in-game. Dobrze chociaz, ze nie musze martwic sie o wymagania sprzetowe, bo o grze w OFP2 na moim obecnym blaszaku pewnie moglbym sobie tylko pomarzyc...
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: Forrestal »

Przyjmujac ze 80% jakosci uzyskiwane jest podczas ostatnich 20% czasu pracy to jak na obecny stan maja naprawde duzo zrobione. Jesli juz robia mocap to wiadomo ze maja na to sporo kasy i sporo ludzi. Choc ja ciagle mam watpliwosci jak bedzie wygladal gameplay.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”