SnakeMan (twórca WrpToola) wymiata, spójrzcie na liczbę przy żółtym kwadraciku

Podobno brak lagów.
Moderator: Inkwizytor
OFman pisze: http://tactical.nekromantix.com/arma/sc ... and-02.jpg
SnakeMan (twórca WrpToola) wymiata, spójrzcie na liczbę przy żółtym kwadraciku
Podobno brak lagów.
Cooba pisze: Oczywiscie ze dodanie obiektow i miast na ta wyspe to inna sprawa. Nikt chyba sie nie spodziewa że taki gigant pójdzie jeszcze z obiektami. Sam fakt stworzenia gołego terenu o takich rozmiarach, gdzie teoretycznie da sie grać bez lagów jest niesamowity.
W kwestii uzytkowej jednak daje to też pewne wyobrażenie. Wyobraźcie sobie wyspe o połowe mniejszą. Rozległą pustynie z 3-4 miastami i powiedzmy 10 małymi wioskami. Reszta to wydmy, pojedyncze skałki itp. Daje to całkiem realistyczne pustynne pole walki, gdzie odległości między "czymś tam" w terenie są duże. Gdzie rządzą pojazdy, optyka, stabilne KMy, artyleria, śmigłowce. No po prostu pystynna częśc Iraku o tak poteżnych rozmiarach. Myśle że takie coś jest osiągalne z zachowaniem optymalinej grywalności.
Ach...widok ustawiony na 2500m-3000m. Wystarczy powspominać zdjęcia czy filmiki z Iraku czy AFganistanu.