Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: OFman »

http://tactical.nekromantix.com/arma/sc ... and-02.jpg
SnakeMan (twórca WrpToola) wymiata, spójrzcie na liczbę przy żółtym kwadraciku :)
Podobno brak lagów.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Firefly »

OFman pisze: http://tactical.nekromantix.com/arma/sc ... and-02.jpg
SnakeMan (twórca WrpToola) wymiata, spójrzcie na liczbę przy żółtym kwadraciku :)
Podobno brak lagów.

Mocne! No i niech ktos jeszcze wspomni, ze Arma nie wymiata. Rzadzi na calego!
Retired. Unavailable until further notice.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: eJay »

Taaak. Ale ktos zapomnial doczytac, ze technologia streamingu obejmuje jedynie obiekty na wyspie, wiec jesli wladuje sie tam jakiekolwiek miasta itd. nie bedzie tak wesolo. Cos czuje, ze wyciskanie z ArmA wszystkiego co sie da skonczy sie na wymaganych 4 GB RAM w komputerze :lol:
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Cooba »

Oczywiscie ze dodanie obiektow i miast na ta wyspe to inna sprawa. Nikt chyba sie nie spodziewa że taki gigant pójdzie jeszcze z obiektami. Sam fakt stworzenia gołego terenu o takich rozmiarach, gdzie teoretycznie da sie grać bez lagów jest niesamowity.
W kwestii uzytkowej jednak daje to też pewne wyobrażenie. Wyobraźcie sobie wyspe o połowe mniejszą. Rozległą pustynie z 3-4 miastami i powiedzmy 10 małymi wioskami. Reszta to wydmy, pojedyncze skałki itp. Daje to całkiem realistyczne pustynne pole walki, gdzie odległości między "czymś tam" w terenie są duże. Gdzie rządzą pojazdy, optyka, stabilne KMy, artyleria, śmigłowce. No po prostu pystynna częśc Iraku o tak poteżnych rozmiarach. Myśle że takie coś jest osiągalne z zachowaniem optymalinej grywalności.

Ach...widok ustawiony na 2500m-3000m. Wystarczy powspominać zdjęcia czy filmiki z Iraku czy AFganistanu.
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: OFman »

Cooba dzięki za pomysł na moją pierwszą zrobioną od podstaw wyspę do ArmA :)
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Cooba »

Hehe...działaj działaj OFman. Z chęcią nawdycham się trochę piachu :party
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pytanie w kwestii konwersji wysp z Visitora do ArmA

Post autor: Firefly »

Cooba pisze: Oczywiscie ze dodanie obiektow i miast na ta wyspe to inna sprawa. Nikt chyba sie nie spodziewa że taki gigant pójdzie jeszcze z obiektami. Sam fakt stworzenia gołego terenu o takich rozmiarach, gdzie teoretycznie da sie grać bez lagów jest niesamowity.
W kwestii uzytkowej jednak daje to też pewne wyobrażenie. Wyobraźcie sobie wyspe o połowe mniejszą. Rozległą pustynie z 3-4 miastami i powiedzmy 10 małymi wioskami. Reszta to wydmy, pojedyncze skałki itp. Daje to całkiem realistyczne pustynne pole walki, gdzie odległości między "czymś tam" w terenie są duże. Gdzie rządzą pojazdy, optyka, stabilne KMy, artyleria, śmigłowce. No po prostu pystynna częśc Iraku o tak poteżnych rozmiarach. Myśle że takie coś jest osiągalne z zachowaniem optymalinej grywalności.

Ach...widok ustawiony na 2500m-3000m. Wystarczy powspominać zdjęcia czy filmiki z Iraku czy AFganistanu.


Oj tak, tez sie rozmarzylem :). Choc jeszcze lepszy jest widok na 5tys, wtedy daje sie walczyc czolgami na 3tys m :D. Piekna sprawa.
Retired. Unavailable until further notice.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”