OFP 2
Moderator: Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2
Teren wygląda jak kupa, to chyba ingame ;p
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2
Jeżeli to in-game, to prawdopodobnie OFP2 w porównaniu do ArmA nie zmienia tekstury śmigieł na rozmazane.eJay pisze:Na brytyjskim IGN pojawiło się kilka screenów, ponoć in game - http://uk.media.pc.ign.com/media/901/901430/imgs_1.html
Tylko czemu Cobra i inne helikoptery cierpią na syndrom nieruchomych śmigieł?
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: OFP 2
To jest in-game tyle ze retuszowane nieco.Matte pisze:Jeżeli to in-game, to prawdopodobnie OFP2 w porównaniu do ArmA nie zmienia tekstury śmigieł na rozmazane.
Re: OFP 2
Cytat z relacji operationflashpoint2.info , którzy byli na targach 
"Will OFP2 be modable (Creating custom islands, units, vehicles and most important missions) ?
Seine Antwort war kurz aber präzise: Yes. Like we said. OFP2 will be modable as OFP1 was."
Reszta jest po niemiecku, więc trzeba czekać na wersję angielską, ale dla chętnych link poniżej.
http://www.operationflashpoint2.info/re ... icle_id=10

"Will OFP2 be modable (Creating custom islands, units, vehicles and most important missions) ?
Seine Antwort war kurz aber präzise: Yes. Like we said. OFP2 will be modable as OFP1 was."
Reszta jest po niemiecku, więc trzeba czekać na wersję angielską, ale dla chętnych link poniżej.
http://www.operationflashpoint2.info/re ... icle_id=10
Re: OFP 2
No i nadszedł film z prezentacji. Przy okazji wyjaśniła się tajemnica nieruchomych śmigieł cobry - w OFP2 ma być coś na wzór "camera.sqs" z ArmA, tyle że w SlowMotion.
http://www.gametrailers.com/player/user ... 56748.html
http://www.gametrailers.com/player/user ... 56748.html