OFP 2

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: OFP 2

Post autor: Matte »

Teren wygląda jak kupa, to chyba ingame ;p
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: OFP 2

Post autor: eJay »

Na brytyjskim IGN pojawiło się kilka screenów, ponoć in game - http://uk.media.pc.ign.com/media/901/901430/imgs_1.html

Tylko czemu Cobra i inne helikoptery cierpią na syndrom nieruchomych śmigieł?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: OFP 2

Post autor: Matte »

eJay pisze:Na brytyjskim IGN pojawiło się kilka screenów, ponoć in game - http://uk.media.pc.ign.com/media/901/901430/imgs_1.html

Tylko czemu Cobra i inne helikoptery cierpią na syndrom nieruchomych śmigieł?
Jeżeli to in-game, to prawdopodobnie OFP2 w porównaniu do ArmA nie zmienia tekstury śmigieł na rozmazane.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: Forrestal »

Matte pisze:Jeżeli to in-game, to prawdopodobnie OFP2 w porównaniu do ArmA nie zmienia tekstury śmigieł na rozmazane.
To jest in-game tyle ze retuszowane nieco.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: Cleric »

Kurcze ale fajnie to wygląda... :)

aż by się chciało już w to pograć :roll: hehe :D

Myślę - i intuicja też mi to mówi - że to będzie całkiem dobra gra :1th :coffee
Obrazek

Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

Cytat z relacji operationflashpoint2.info , którzy byli na targach :)

"Will OFP2 be modable (Creating custom islands, units, vehicles and most important missions) ?
Seine Antwort war kurz aber präzise: Yes. Like we said. OFP2 will be modable as OFP1 was."


Reszta jest po niemiecku, więc trzeba czekać na wersję angielską, ale dla chętnych link poniżej.
http://www.operationflashpoint2.info/re ... icle_id=10
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: Forrestal »

Fajne smycze z OFP2 ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

No i nadszedł film z prezentacji. Przy okazji wyjaśniła się tajemnica nieruchomych śmigieł cobry - w OFP2 ma być coś na wzór "camera.sqs" z ArmA, tyle że w SlowMotion.

http://www.gametrailers.com/player/user ... 56748.html
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: mant3z »

:o o cholera! Ale jazda :rox
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: Pit »

Będą kałuże :D
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: OFP 2

Post autor: eJay »

Nieźle, ale widać, że NEON krztusi się przez ten streaming tekstur. Animacja jednostek też taka sobie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”