OFP 2

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
alderous
Posty: 113
Rejestracja: 15 grudnia 2006, 22:27
ID Steam:

Re: OFP 2

Post autor: alderous »

Człowieku co ty pierdzielisz?! Czytałeś coś o tej operacji? Film chyba widziałeś (trzyma się całkiem nieźle faktów). Czy ty wiesz jak łatwy cel stanowi lądujący na otwartym polu śmigłowiec? Pomyśl chwilę i się nie błaźnij. Ten filmik to ładna medialna papka która nie mam nic wspólnego z realiami pola walki.

Fakt że chwilę później nad tymi śmigłowcami przelatują dwa Nanchang Q-5 "Fantan" pomijam...
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

Nom, czytałem, nawet specjalny dokument poświęcony temu wydarzeniu oglądałem (wciąż można go gdzieś na youtube znaleźć). Osobiście nie przeszkadzają mi takie detale w filmie z gry, która ma być nastawiona na masową akcję. Równie dobrze można się przyczepić czemu ten LAV25 wysadził żołnierzy na "patelni", gdy z przeciwka też stały pojazdy opancerzone. Jest to sobie jakaś taka historyjka i rozkładanie jej na drobne moim zdaniem nie ma celu.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:55 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: OFP 2

Post autor: Matte »

Rainbow pisze:Osobiście przynajmniej nie marudzę na takie detale w filmie z gry, która ma być nastawiona na masową akcję.
No to niech zmienią nazwe na Operation: Dragon Rising i niech nie niszczą tytułu naszej lofffanej gry ; * ;*
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: Mefiu »

No juz nie przesadzajcie panowie. Codemasters chcial po prostu pokazac jak najwiecej w tak krotkim trailerze, mozna im wybaczyc wszelkie niedociagniecia ktore sa zauwazalne tylko przez fanow realizmu w grach, przez fanów OFP :) . Chcieli pokazac skradanke, czogli, samoloty, helikoptery, akcje. Chcieli zachecic wieksza czesc ludzi do zainteresowania sie tytulem. Oceniać gre bede jak w nia zagram, a poki co jeszcze sie na to nie zanosi, wiec nie skreslajmy odrazu tego co robi Codemasters :)
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: OFP 2

Post autor: Radeon »

Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

Niestety, ale nie ma tutaj nic nowego :P
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: OFP 2

Post autor: Radeon »

Nie widziałem linka na forum (do samej galerii jest, ale nikt nie odświeżył), więc podałem.
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: OFP 2

Post autor: eJay »

Z pewnych źródeł wiem, że OFP 2 będzie jednak 100% symulacją pola bitwy i zabraknie tu pewnych ułatwień dla niedzielnych graczy. Aczkolwiek narazie gra jest ukończona w jakieś 10%. Kwestią jest tylko pytanie - jak to się będzie miało do ArmA 8)
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

Wklejam z BI Forum główne informacje od niejakiej Pani Petry Schmitz z GameStar'a, która widziała grę na żywo (przetłumaczone).

- Kampania obejmie 6 dni, w tym 3-4 misje na dzień. Kampania będzie przedstawiona perspektywy US ARMY.
- Otoczenie będzie w pełni zniszczalne (drzewa, budynki itd., budynki będą miały różne etapy zniszczeń) Wszystko co w trakcie kampanii zostanie zniszczone z otoczenia zostanie takie aż do jej końca.
- Dynamiczna pogoda będzie miała wpływ na podłoże. Jeśli zacznie padać deszcz gleba stanie się błotnista, co odbije się na wszystkim (sprzęcie, pojazdach i żołnierzach).
- W połowie dynamiczna kampania z misjami pobocznymi, które będą miały wpływ na główną kampanię i siłę wroga.
- Widok strategiczny do dowodzenia jednostkami.
- Okrągłe menu (jak w Rainbow Six) do dowodzenia jednostkami z pierwszej osoby.
- Zachowanie AI zależy od terenu, ruchów i odgłosów.
- System obrażeń: Jeśli krwawisz będziesz mógł się wykrwawić na śmierc chyba, że ktoś cię uleczy. Krew będzie powoli wsiąkać w twój mundur. Obrażenia będą zależeć od kalibru i typu broni, z której zostałeś trafiony. Do gry zostanie również zaimplementowany "System kończyn".


EDIT:
A już w ten piątek kolejny filmik.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:56 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: OFP 2

Post autor: Radeon »

Ciekawe jak to wszystko ma sie do wymagan, aby mozna bylo sobie komfortowo pograc na high.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: OFP 2

Post autor: Jerry »

No raczej 3-letni komp Ci nie starczy na minimalne detale w tym wypadku nawet
:8bz
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”