OFP 2
Moderator: Inkwizytor
Re: OFP 2
Człowieku co ty pierdzielisz?! Czytałeś coś o tej operacji? Film chyba widziałeś (trzyma się całkiem nieźle faktów). Czy ty wiesz jak łatwy cel stanowi lądujący na otwartym polu śmigłowiec? Pomyśl chwilę i się nie błaźnij. Ten filmik to ładna medialna papka która nie mam nic wspólnego z realiami pola walki.
Fakt że chwilę później nad tymi śmigłowcami przelatują dwa Nanchang Q-5 "Fantan" pomijam...
Fakt że chwilę później nad tymi śmigłowcami przelatują dwa Nanchang Q-5 "Fantan" pomijam...
Re: OFP 2
Nom, czytałem, nawet specjalny dokument poświęcony temu wydarzeniu oglądałem (wciąż można go gdzieś na youtube znaleźć). Osobiście nie przeszkadzają mi takie detale w filmie z gry, która ma być nastawiona na masową akcję. Równie dobrze można się przyczepić czemu ten LAV25 wysadził żołnierzy na "patelni", gdy z przeciwka też stały pojazdy opancerzone. Jest to sobie jakaś taka historyjka i rozkładanie jej na drobne moim zdaniem nie ma celu.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:55 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2
No to niech zmienią nazwe na Operation: Dragon Rising i niech nie niszczą tytułu naszej lofffanej gry ; * ;*Rainbow pisze:Osobiście przynajmniej nie marudzę na takie detale w filmie z gry, która ma być nastawiona na masową akcję.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: OFP 2
No juz nie przesadzajcie panowie. Codemasters chcial po prostu pokazac jak najwiecej w tak krotkim trailerze, mozna im wybaczyc wszelkie niedociagniecia ktore sa zauwazalne tylko przez fanow realizmu w grach, przez fanów OFP
. Chcieli pokazac skradanke, czogli, samoloty, helikoptery, akcje. Chcieli zachecic wieksza czesc ludzi do zainteresowania sie tytulem. Oceniać gre bede jak w nia zagram, a poki co jeszcze sie na to nie zanosi, wiec nie skreslajmy odrazu tego co robi Codemasters 


Re: OFP 2
Niestety, ale nie ma tutaj nic nowegoRadeon pisze:Renderów Nowych Pare

Re: OFP 2
Wklejam z BI Forum główne informacje od niejakiej Pani Petry Schmitz z GameStar'a, która widziała grę na żywo (przetłumaczone).
- Kampania obejmie 6 dni, w tym 3-4 misje na dzień. Kampania będzie przedstawiona perspektywy US ARMY.
- Otoczenie będzie w pełni zniszczalne (drzewa, budynki itd., budynki będą miały różne etapy zniszczeń) Wszystko co w trakcie kampanii zostanie zniszczone z otoczenia zostanie takie aż do jej końca.
- Dynamiczna pogoda będzie miała wpływ na podłoże. Jeśli zacznie padać deszcz gleba stanie się błotnista, co odbije się na wszystkim (sprzęcie, pojazdach i żołnierzach).
- W połowie dynamiczna kampania z misjami pobocznymi, które będą miały wpływ na główną kampanię i siłę wroga.
- Widok strategiczny do dowodzenia jednostkami.
- Okrągłe menu (jak w Rainbow Six) do dowodzenia jednostkami z pierwszej osoby.
- Zachowanie AI zależy od terenu, ruchów i odgłosów.
- System obrażeń: Jeśli krwawisz będziesz mógł się wykrwawić na śmierc chyba, że ktoś cię uleczy. Krew będzie powoli wsiąkać w twój mundur. Obrażenia będą zależeć od kalibru i typu broni, z której zostałeś trafiony. Do gry zostanie również zaimplementowany "System kończyn".
EDIT:
A już w ten piątek kolejny filmik.
- Kampania obejmie 6 dni, w tym 3-4 misje na dzień. Kampania będzie przedstawiona perspektywy US ARMY.
- Otoczenie będzie w pełni zniszczalne (drzewa, budynki itd., budynki będą miały różne etapy zniszczeń) Wszystko co w trakcie kampanii zostanie zniszczone z otoczenia zostanie takie aż do jej końca.
- Dynamiczna pogoda będzie miała wpływ na podłoże. Jeśli zacznie padać deszcz gleba stanie się błotnista, co odbije się na wszystkim (sprzęcie, pojazdach i żołnierzach).
- W połowie dynamiczna kampania z misjami pobocznymi, które będą miały wpływ na główną kampanię i siłę wroga.
- Widok strategiczny do dowodzenia jednostkami.
- Okrągłe menu (jak w Rainbow Six) do dowodzenia jednostkami z pierwszej osoby.
- Zachowanie AI zależy od terenu, ruchów i odgłosów.
- System obrażeń: Jeśli krwawisz będziesz mógł się wykrwawić na śmierc chyba, że ktoś cię uleczy. Krew będzie powoli wsiąkać w twój mundur. Obrażenia będą zależeć od kalibru i typu broni, z której zostałeś trafiony. Do gry zostanie również zaimplementowany "System kończyn".
EDIT:
A już w ten piątek kolejny filmik.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:56 przez Rainbow, łącznie zmieniany 2 razy.