World in Conflict

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: -=HuNTeR=- »

Jerry pisze:Wszystkie mają update. http://www.massive.se/update1/wic22.zip Pod tym adresem poprawka do patcha. Podobno crashe zdarzają się rzadziej a producent już pracuje nad fixem/patchem, który wyeliminuje je zupelnie
Jak to zainstalować?
eagle
Posty: 138
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
ID Steam:
Numer GG: 7031645
ID gracza: 2105860
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: eagle »

Prawdopodobnie trzeba ściągnąć i rozpakować do głównego katalogu gry ale nie jestem pewien.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

Tak, wpakuj do głównego katalogu. Niby jest trochę lepiej, jeszcze nie sprawdzałem. Wiadomo już za to, że produkcja łatki jest w drodze
:8bz
Obrazek
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: World in Conflict

Post autor: alepasztet »

...a finalna wersja miala byc wolna od bledow i bez poprawek. :P
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

Taa... Nobody's perfect ;]
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Forrestal »

E tam od razu bez poprawek - juz na GC w sierpniu zapowiadali poprawki na pazdziernik i grudzien 8)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: World in Conflict

Post autor: SiD »

Nie patch, a update :)
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Awatar użytkownika
kumbol
Posty: 37
Rejestracja: 29 sierpnia 2007, 13:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: kumbol »

A w poniedziałek wypuszczają broadcast tool'a, który prezentuje się naprawdę fajnie :D Tylko... działa wyłącznie na DX10 ;) :twisted:
Obrazek
Ingram
Posty: 157
Rejestracja: 01 marca 2007, 22:24
ID Steam:
Numer GG: 10886706
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: Ingram »

"Tylko... działa wyłącznie na DX10" - Nie koniecznie. Na gram.pl czytałem, że ponoć da się to uruchomić na XP tylko trzeba się liczyć z crashem programu a by go uruchomić trzeba gdzieś w parametrach zmienić by na XP działało.

Ściągam Vistę bym mógł uruchomić Crysisa na DX10 więc sprawdzę Broadcast Toola.
Swoją drogą nie dziwię się, że to wyszło pod DX10, jest to po prostu kolejna beznadziejna zagrywka by zmusić ludzi do kupienia Visty.
Ja szczerze nie będę używać do niczego tej Visty co ściągam poza uruchamianiem gier na DX10 do momentu aż wyjdzie "Alky for Games" (DX10 pod XP)
Awatar użytkownika
kumbol
Posty: 37
Rejestracja: 29 sierpnia 2007, 13:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: kumbol »

Ingram pisze:"Tylko... działa wyłącznie na DX10" - Nie koniecznie. Na gram.pl czytałem, że ponoć da się to uruchomić na XP tylko trzeba się liczyć z crashem programu a by go uruchomić trzeba gdzieś w parametrach zmienić by na XP działało.

Ściągam Vistę bym mógł uruchomić Crysisa na DX10 więc sprawdzę Broadcast Toola.
Swoją drogą nie dziwię się, że to wyszło pod DX10, jest to po prostu kolejna beznadziejna zagrywka by zmusić ludzi do kupienia Visty.
Ja szczerze nie będę używać do niczego tej Visty co ściągam poza uruchamianiem gier na DX10 do momentu aż wyjdzie "Alky for Games" (DX10 pod XP)
Co racja to racja, wiadomo że jest to też zagrywka marketingowa, ale prędzej czy później i tak się ludzie na Viste zaczną przesiadać, tak samo jak z 98ki na XP. Kwestia sprzętu i optymalizacji. To drugie ma ponoć ulec poprawie po pierwszym Service Pack'u do Visty. Poza tym, szczerze wątpię by Alky działał tak sprawnie pod XP jak będzie działał DX10 na Viście. Microsoft na pewno jakieś haxxy wymyśli żeby jak najbardziej utrudnić działanie Alkiego ;) Ale daj Bóg żeby nie, bo perspektywa 4GB RAMu żeby pograć płynnie w nowe tytuły na Viście jest okropna :o

A co do Broadcast Tool'a, ja się nim trochę bawiłem na XPku (trzeba do ścieżki skrótu dopisać -dx9) i muszę przyznać, że mimo crashy to możliwości ma imponujące. Telestrator, predefiniowane kamerki, podążanie kamery za spuszczającym np. napalm odrzutowcem, możliwość nagrywania (tu najbardziej crashuje, nie przetestowałem wszystkich kodeków jeszcze ale Massive poleca FFDshow i tam WMV9).

A wczoraj zapowiedzieli Movie Maker Tool xD I on ma już być w pełni kompatybilny z Dx9 ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 158
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
ID Steam:
Numer GG: 4218986
ID gracza: 0
Lokalizacja: Olsztyn

Re: World in Conflict

Post autor: Volt »

Ale daj Bóg żeby nie, bo perspektywa 4GB RAMu żeby pograć płynnie w nowe tytuły na Viście jest okropna
Cofając się w nawet nie daleką przeszłość ludzie nie mogli uwierzyć, że nowe gry będą wymagały "aż" 1 GB ram.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”