World in Conflict

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

World in Conflict

Post autor: Jerry »

gry.onet.pl pisze: „World in Conflict” to RTS, lecz gra ta nie pasuje do typowego schematu, jaki rządzi gatunkiem. Gracz będzie mógł skupić się wyłącznie na taktyce, walce, gdyż takie problemy jak zarządzanie zapleczem, wydobywanie surowców czy prowadzenie naukowych badań celem wdrożenia nowej technologii po prostu w „World in Conflict” się nie znajdą. Za to gracz będzie mógł dowodzić siłami lądowymi (piechota, czołgi i inny ciężki sprzęt), powietrznymi oraz artyleria. Do sprzedaży gra ma trafić w 2007 r.


Przyznam, że od strony wizualnej gra robi imponujące wrażenie, jeżeli zachowają względnie dobry realizm fizyczny i batalistyczny to może być całkiem udany RTS w realiach końca Zimnej Wojny.

Polecam obejrzeć filmiki na http://www.worldinconflict.com/

Obrazek

Obrazek

Obrazek
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: World in Conflict

Post autor: Matte »

Wiemy coś o wymaganiach tej gry?? bo jeśli moje liczydló to uniesie to kupuje to obowiązkowo.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

The system requirements are not final yet, but it is planned that the game is playable on a 2GHz CPU with a GeForce4 graphics card. Also World in Conflict is one of the first games that supports MultiCore CPUs like Intels Core 2 Quadro, ...


Oczywiście gra oferować będzie pełne wsparcie dla kart obsługujących DX10
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
T 2000
Posty: 91
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 00:13
ID Steam:

Re: World in Conflict

Post autor: T 2000 »

Ładne to, ale nie łudzę się, że mi pójdzie :)
Obrazek
Obrazek Obrazek

arma2 zasysa...
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: World in Conflict

Post autor: Radeon »

Oczywiście gra oferować będzie pełne wsparcie dla kart obsługujących DX10


Jasne... :roll:
The system requirements are not final yet, but it is planned that the game is playable on a 2GHz CPU with a GeForce4 graphics card. Also World in Conflict is one of the first games that supports MultiCore CPUs like Intels Core 2 Quadro, ...


:lol:

Zapomnieli napisać, że non-mx tylko Ti. A tak człowiek myśli, że nawet na MX mu pójdzie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

Masz problemy ze zrozumieniem ? Wsparcie dla DX10 nie oznacza, ze DX10 jest wymagany, tylko ze pod nim będzie więcej wodotrysków... :roll:
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: World in Conflict

Post autor: Radeon »

Masz problemy ze zrozumieniem, że ta gra na MX nawet palcem nie kiwnie? :?
Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

A czy ja mówię o MX czy o wsparciu dla DX10 ?
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: World in Conflict

Post autor: Radeon »

A czy ja piszę o wsparciu Dx10?
Radeon pisze:
Oczywiście gra oferować będzie pełne wsparcie dla kart obsługujących DX10


Jasne... :roll:
The system requirements are not final yet, but it is planned that the game is playable on a 2GHz CPU with a GeForce4 graphics card. Also World in Conflict is one of the first games that supports MultiCore CPUs like Intels Core 2 Quadro, ...


:lol:

Zapomnieli napisać, że non-mx tylko Ti. A tak człowiek myśli, że nawet na MX mu pójdzie.


Czytałeś to? Nie? Przeczytaj jeszcze raz i zobacz łaskawie co zaznaczyłem w cytacie wyżej! Powiedzieli, że ma chodzić ona na GF4, a GF4 to rodzina tak MX jak i Ti. Tyle, że MX nie wspiera SM... Żadnego i ta gra nie ma ŻADNEJ szansy aby działać na karcie z serii MX!
I zupełnie nie chodziło mi o wsparcie Dx10... :roll:
Obrazek
Cebulus
Posty: 10
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:45
ID Steam:

Re: World in Conflict

Post autor: Cebulus »

No.. to ja dodam że beta własnie ruszyła 8) ......
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: World in Conflict

Post autor: alepasztet »

Podziel sie zatem wrazeniami z bety. :)
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”