Jak to zainstalować?Jerry pisze:Wszystkie mają update. http://www.massive.se/update1/wic22.zip Pod tym adresem poprawka do patcha. Podobno crashe zdarzają się rzadziej a producent już pracuje nad fixem/patchem, który wyeliminuje je zupelnie
World in Conflict
Moderator: Inkwizytor
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: World in Conflict
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 12:41
- ID Steam:
- Numer GG: 7031645
- ID gracza: 2105860
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Re: World in Conflict
Prawdopodobnie trzeba ściągnąć i rozpakować do głównego katalogu gry ale nie jestem pewien.

- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: World in Conflict
Tak, wpakuj do głównego katalogu. Niby jest trochę lepiej, jeszcze nie sprawdzałem. Wiadomo już za to, że produkcja łatki jest w drodze


-
- Posty: 297
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
- ID Steam:
- Numer GG: 3854829
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: World in Conflict
...a finalna wersja miala byc wolna od bledow i bez poprawek. 

na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: World in Conflict
E tam od razu bez poprawek - juz na GC w sierpniu zapowiadali poprawki na pazdziernik i grudzien 

Re: World in Conflict
A w poniedziałek wypuszczają broadcast tool'a, który prezentuje się naprawdę fajnie
Tylko... działa wyłącznie na DX10




Re: World in Conflict
"Tylko... działa wyłącznie na DX10" - Nie koniecznie. Na gram.pl czytałem, że ponoć da się to uruchomić na XP tylko trzeba się liczyć z crashem programu a by go uruchomić trzeba gdzieś w parametrach zmienić by na XP działało.
Ściągam Vistę bym mógł uruchomić Crysisa na DX10 więc sprawdzę Broadcast Toola.
Swoją drogą nie dziwię się, że to wyszło pod DX10, jest to po prostu kolejna beznadziejna zagrywka by zmusić ludzi do kupienia Visty.
Ja szczerze nie będę używać do niczego tej Visty co ściągam poza uruchamianiem gier na DX10 do momentu aż wyjdzie "Alky for Games" (DX10 pod XP)
Ściągam Vistę bym mógł uruchomić Crysisa na DX10 więc sprawdzę Broadcast Toola.
Swoją drogą nie dziwię się, że to wyszło pod DX10, jest to po prostu kolejna beznadziejna zagrywka by zmusić ludzi do kupienia Visty.
Ja szczerze nie będę używać do niczego tej Visty co ściągam poza uruchamianiem gier na DX10 do momentu aż wyjdzie "Alky for Games" (DX10 pod XP)
Re: World in Conflict
Co racja to racja, wiadomo że jest to też zagrywka marketingowa, ale prędzej czy później i tak się ludzie na Viste zaczną przesiadać, tak samo jak z 98ki na XP. Kwestia sprzętu i optymalizacji. To drugie ma ponoć ulec poprawie po pierwszym Service Pack'u do Visty. Poza tym, szczerze wątpię by Alky działał tak sprawnie pod XP jak będzie działał DX10 na Viście. Microsoft na pewno jakieś haxxy wymyśli żeby jak najbardziej utrudnić działanie AlkiegoIngram pisze:"Tylko... działa wyłącznie na DX10" - Nie koniecznie. Na gram.pl czytałem, że ponoć da się to uruchomić na XP tylko trzeba się liczyć z crashem programu a by go uruchomić trzeba gdzieś w parametrach zmienić by na XP działało.
Ściągam Vistę bym mógł uruchomić Crysisa na DX10 więc sprawdzę Broadcast Toola.
Swoją drogą nie dziwię się, że to wyszło pod DX10, jest to po prostu kolejna beznadziejna zagrywka by zmusić ludzi do kupienia Visty.
Ja szczerze nie będę używać do niczego tej Visty co ściągam poza uruchamianiem gier na DX10 do momentu aż wyjdzie "Alky for Games" (DX10 pod XP)


A co do Broadcast Tool'a, ja się nim trochę bawiłem na XPku (trzeba do ścieżki skrótu dopisać -dx9) i muszę przyznać, że mimo crashy to możliwości ma imponujące. Telestrator, predefiniowane kamerki, podążanie kamery za spuszczającym np. napalm odrzutowcem, możliwość nagrywania (tu najbardziej crashuje, nie przetestowałem wszystkich kodeków jeszcze ale Massive poleca FFDshow i tam WMV9).
A wczoraj zapowiedzieli Movie Maker Tool xD I on ma już być w pełni kompatybilny z Dx9

- Volt
- Posty: 158
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 12:52
- ID Steam:
- Numer GG: 4218986
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: World in Conflict
Cofając się w nawet nie daleką przeszłość ludzie nie mogli uwierzyć, że nowe gry będą wymagały "aż" 1 GB ram.Ale daj Bóg żeby nie, bo perspektywa 4GB RAMu żeby pograć płynnie w nowe tytuły na Viście jest okropna