Radio

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kamis94
Posty: 27
Rejestracja: 27 marca 2008, 18:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Radio

Post autor: Kamis94 »

Chciałbym zrobić misję w której jednostki albo wsparcie zawiadamiało by się przez radio i tylko z jednego miejsca

np: Stawiam namiot a w nim stół i radio i jak podszedłbym do tego radia to pojawiła by się akcja np: zawiadom nalot albo coś w tym stylu
Czy wie ktoś może jak takie coś można by zrobić
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Radio

Post autor: Matte »

Robisz Wyzwalacz, ustawiasz mu odpowiednią wielkość, następnie w Warunku dajesz "Player in thislist && !(NalotWezwany)"
z kolei w polu przy aktywacji dajesz " Akcja1 = player addAction ["Wezwij wsparcie",Skrypt.sqf]" zaś w polu Przy deaktywacji " player removeAction Akcja1". No i w skrypcie nie zapomnij dodać "player removeAction Akcja1" bo Ci ta akcja zostanie w Menu Akcji ;]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Kamis94
Posty: 27
Rejestracja: 27 marca 2008, 18:39
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Radio

Post autor: Kamis94 »

dzięki a jeszcze mam pytanie do tej o to komendy ["Wezwij wsparcie",Skrypt.sqf]" czy tam gdzie pisze Skrypt to mam coś wpisać innego zamiast tego czy zostawić tak jak jest
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: Radio

Post autor: Jerry »

Wszystko zależy od tego, jak nazwiesz plik ze skryptem :]
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: Radio

Post autor: Error 404 »

Zakładając, że po użyciu stworzonej przez siebie akcji chcę jedynie, by pojawiło się 'potwierdzenie' tego przez inną jednostkę, skrypt może wyglądać tak? :
DziwnyCzlowiek sidechat " Przyjelismy, blablabla bla blabla blabla bla" ; "DziwnyCzlowiek removeAction Akcja1"
Czy może jakoś inaczej, ewentualnie da się to zrobić bez skryptu? Pytam, bo nie mam obecnie możliwości przetestowania tej kombinacji - piszę z innego kompa ;)
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Radio

Post autor: Matte »

Wszechwiedząca BIKIpedia pisze: Unit addAction ["title", "filename"]
Unit: Person or Vehicle - Object to assign the action to
title: String - The action name which is displayed in the action menu.
filename: String - File and Path relative to the mission folder. Called when the action is activated. Note that by convention only, the filename extension is .sqs (and or .sqf for Arma) However, ANY extension is valid, including none. There is no default extension type.
Parametr odwołuje się do pliku ze skryptem, więc nie ma innej możliwości...
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Error 404
Posty: 46
Rejestracja: 24 listopada 2007, 12:21
ID Steam:
Numer GG: 5846891
ID gracza: 0

Re: Radio

Post autor: Error 404 »

Tja, widziałem właśnie. Ale czy takie coś jak podałem wystarczy, czy trzeba to zrobić nieco bardziej finezyjnie?
Obrazek

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”