Radio
Moderator: Inkwizytor
Radio
Chciałbym zrobić misję w której jednostki albo wsparcie zawiadamiało by się przez radio i tylko z jednego miejsca
np: Stawiam namiot a w nim stół i radio i jak podszedłbym do tego radia to pojawiła by się akcja np: zawiadom nalot albo coś w tym stylu
Czy wie ktoś może jak takie coś można by zrobić
np: Stawiam namiot a w nim stół i radio i jak podszedłbym do tego radia to pojawiła by się akcja np: zawiadom nalot albo coś w tym stylu
Czy wie ktoś może jak takie coś można by zrobić
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Radio
Robisz Wyzwalacz, ustawiasz mu odpowiednią wielkość, następnie w Warunku dajesz "Player in thislist && !(NalotWezwany)"
z kolei w polu przy aktywacji dajesz " Akcja1 = player addAction ["Wezwij wsparcie",Skrypt.sqf]" zaś w polu Przy deaktywacji " player removeAction Akcja1". No i w skrypcie nie zapomnij dodać "player removeAction Akcja1" bo Ci ta akcja zostanie w Menu Akcji ;]
z kolei w polu przy aktywacji dajesz " Akcja1 = player addAction ["Wezwij wsparcie",Skrypt.sqf]" zaś w polu Przy deaktywacji " player removeAction Akcja1". No i w skrypcie nie zapomnij dodać "player removeAction Akcja1" bo Ci ta akcja zostanie w Menu Akcji ;]
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Radio
Zakładając, że po użyciu stworzonej przez siebie akcji chcę jedynie, by pojawiło się 'potwierdzenie' tego przez inną jednostkę, skrypt może wyglądać tak? :

Czy może jakoś inaczej, ewentualnie da się to zrobić bez skryptu? Pytam, bo nie mam obecnie możliwości przetestowania tej kombinacji - piszę z innego kompaDziwnyCzlowiek sidechat " Przyjelismy, blablabla bla blabla blabla bla" ; "DziwnyCzlowiek removeAction Akcja1"


давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Radio
Parametr odwołuje się do pliku ze skryptem, więc nie ma innej możliwości...Wszechwiedząca BIKIpedia pisze: Unit addAction ["title", "filename"]
Unit: Person or Vehicle - Object to assign the action to
title: String - The action name which is displayed in the action menu.
filename: String - File and Path relative to the mission folder. Called when the action is activated. Note that by convention only, the filename extension is .sqs (and or .sqf for Arma) However, ANY extension is valid, including none. There is no default extension type.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Radio
Tja, widziałem właśnie. Ale czy takie coś jak podałem wystarczy, czy trzeba to zrobić nieco bardziej finezyjnie?

давай эа нас, давай эа вас,
и эа десант, и эа спецнаэ,
эа боевыйе ордена,
давай поднимен старина!!!