
Description
Moderator: Inkwizytor
- MadMax
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 kwietnia 2008, 13:57
- ID Steam:
- Numer GG: 12332081
- ID gracza: 402436
Re: Description
Czemu ni... Powiedzioł Gustlik 

Re: Description
To i ja sie podepne pod temat, bo dotyczy description.ext.
Mianowicie chce miec własny obrazek (ktory mam w katalogu z misja jako .jpg), aby mi sie wyswietlał w czasie intra itd. Wyswietlac chyba umiem (komenda cutRsc), ale z definicja w description.ext juz troche gorzej. Kopiuje przykład ze strony Bohemii, ale po załadowaniu misji gra mi sie kraszuje i wyswietla sie błąd o 'undefined base class RscPicture'. Moglby mi ktos pomoc ze zdefiniowaniem tego cuda?
Z gory dzieki za help.
Mianowicie chce miec własny obrazek (ktory mam w katalogu z misja jako .jpg), aby mi sie wyswietlał w czasie intra itd. Wyswietlac chyba umiem (komenda cutRsc), ale z definicja w description.ext juz troche gorzej. Kopiuje przykład ze strony Bohemii, ale po załadowaniu misji gra mi sie kraszuje i wyswietla sie błąd o 'undefined base class RscPicture'. Moglby mi ktos pomoc ze zdefiniowaniem tego cuda?
Z gory dzieki za help.

Re: Description
klasa RscPicture nie jest wbudowaną klasą, więc musisz ją zdefiniować:
gdzie wymagane pola masz pewnie gdzieś tam opisane jak np x, y, font itd
powyższa definicja musi być wcześniej od Twojej docelowej klasy (w szczególności jej definicja może znajdować się w jakimś zaincludowanym pliku .hpp)
Kod: Zaznacz cały
class RscPicture
{
//wymagane pola
};
powyższa definicja musi być wcześniej od Twojej docelowej klasy (w szczególności jej definicja może znajdować się w jakimś zaincludowanym pliku .hpp)
Re: Description
E chyba lipa z tym, nie bardzo umiem to zrobic. Juz co prawda nie wywala zadnego komunikatu, ale nic sie nie wyswietla. Moglby mi ktos wkleic jakis kawalek kodu, zeby na srodku ekranu pojawil sie obrazek logo.jpg? Bede bardzo wdzieczny.

Re: Description
Kod: Zaznacz cały
class RscText
{
type = CT_STATIC;
IDC = -1;
style = ST_LEFT + ST_MULTI + ST_NO_RECT;
LineSpacing = 1.000000;
h = 0.040000;
ColorBackground[] = {1,1,1,0.2};
ColorText[] = {0.1,0.1,0.1,1};
font = "BitStream";
SizeEx = 0.030000;
};
class RscTitles
{
class intro
{
idd=-1;
movingEnable=0;
duration=5;
fadein=0;
name="intro";
controls[]={"pic"};
class pic : RscText
{
style=48;
text="images\sara256.paa";
type=0;
idc=-1;
colorBackground[]={0,0,0,0.0 };
colorText[]={1,1,1,0.9};
font="TahomaB";
size=1;
sizeEx = 0.02;
x=0.40;
y=0.30;
w=0.2;
h=0.25;
};//pic
};//intro
};//RscTitles
Re: Description
OK dzieki za pomoc, skrypt działa. Okazuje sie, ze jpg dziala, ale (nie wiem jak jest w paa) obrazek musi miec wymiary bedace potegami liczby 2.

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Description
Przecie to od dawna wiadomo... A obrazki do Squad XML to niby jak robisz ; ) ?Trance pisze:OK dzieki za pomoc, skrypt działa. Okazuje sie, ze jpg dziala, ale (nie wiem jak jest w paa) obrazek musi miec wymiary bedace potegami liczby 2.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Description
No, ale plik w description.ext to troszeczke co innego niz squad.xml, no ale tak jest, jak ktos nie wiedział, to juz wie 

