Description

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
MadMax
Posty: 26
Rejestracja: 06 kwietnia 2008, 13:57
ID Steam:
Numer GG: 12332081
ID gracza: 402436

Re: Description

Post autor: MadMax »

Czemu ni... Powiedzioł Gustlik :lol:
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Trance »

To i ja sie podepne pod temat, bo dotyczy description.ext.
Mianowicie chce miec własny obrazek (ktory mam w katalogu z misja jako .jpg), aby mi sie wyswietlał w czasie intra itd. Wyswietlac chyba umiem (komenda cutRsc), ale z definicja w description.ext juz troche gorzej. Kopiuje przykład ze strony Bohemii, ale po załadowaniu misji gra mi sie kraszuje i wyswietla sie błąd o 'undefined base class RscPicture'. Moglby mi ktos pomoc ze zdefiniowaniem tego cuda?

Z gory dzieki za help.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Description

Post autor: kondor »

klasa RscPicture nie jest wbudowaną klasą, więc musisz ją zdefiniować:

Kod: Zaznacz cały

class RscPicture
{
  //wymagane pola
};
gdzie wymagane pola masz pewnie gdzieś tam opisane jak np x, y, font itd
powyższa definicja musi być wcześniej od Twojej docelowej klasy (w szczególności jej definicja może znajdować się w jakimś zaincludowanym pliku .hpp)
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Trance »

E chyba lipa z tym, nie bardzo umiem to zrobic. Juz co prawda nie wywala zadnego komunikatu, ale nic sie nie wyswietla. Moglby mi ktos wkleic jakis kawalek kodu, zeby na srodku ekranu pojawil sie obrazek logo.jpg? Bede bardzo wdzieczny.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Description

Post autor: kondor »

Kod: Zaznacz cały

class RscText
{
	type = CT_STATIC;
	IDC = -1;
	style = ST_LEFT + ST_MULTI + ST_NO_RECT;
	LineSpacing = 1.000000;
	h = 0.040000;
	ColorBackground[] = {1,1,1,0.2};
	ColorText[] = {0.1,0.1,0.1,1};	
	font = "BitStream";
	SizeEx = 0.030000;	
};

class RscTitles
{
	class intro
	{
		idd=-1;
		movingEnable=0;
		duration=5;
		fadein=0;
		name="intro";
		controls[]={"pic"};

		class pic : RscText
		{
			style=48;
			text="images\sara256.paa";
			type=0;
			idc=-1;
			colorBackground[]={0,0,0,0.0 };
			colorText[]={1,1,1,0.9};
			font="TahomaB";
			size=1;
			sizeEx = 0.02;
			x=0.40;
			y=0.30;
         w=0.2;
			h=0.25;
		};//pic
    
	};//intro
};//RscTitles

z jpg nie probowalem; zawsze przerabiam na .paa
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Trance »

OK dzieki za pomoc, skrypt działa. Okazuje sie, ze jpg dziala, ale (nie wiem jak jest w paa) obrazek musi miec wymiary bedace potegami liczby 2.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Description

Post autor: Matte »

Trance pisze:OK dzieki za pomoc, skrypt działa. Okazuje sie, ze jpg dziala, ale (nie wiem jak jest w paa) obrazek musi miec wymiary bedace potegami liczby 2.
Przecie to od dawna wiadomo... A obrazki do Squad XML to niby jak robisz ; ) ?
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Trance »

No, ale plik w description.ext to troszeczke co innego niz squad.xml, no ale tak jest, jak ktos nie wiedział, to juz wie ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”