Description

Moderator: Inkwizytor

Pantera
Posty: 9
Rejestracja: 19 sierpnia 2008, 23:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Description

Post autor: Pantera »

Witam Panowie.
Mam problem z description.ext. Dokladnie chodzi o wlasna muzyke w misji ktora zrobilem w OFP. Nie jestem nowicjuszem w edytorze potrafie zrobić description.ext na jeden utwor ale nie moge sobie poradzic ze stworzeniem description żeby w jednej misji miec 3 wlasne utwory. gdzies robie blad i nie wiem gdzie. Bardzo Prosze o pomoc i z GORY WIELKIE DZIEKI ;)

Pozdro dla fanow Armed i OFP !
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Description

Post autor: Matte »

Gdybyś wkleił swoje description.ext byłoby nam łatwiej ; )
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Pantera
Posty: 9
Rejestracja: 19 sierpnia 2008, 23:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Pantera »

Ok ;) To jest description na 3 utwory gdzie robie blad ? W edytorze pokazuje mi nazwy tych kawalkow ale ich nie odtwarza.

class CfgMusic
{
tracks[]={};
class 1
{
name = "1";
sound[] = {"\music\1.ogg", db+0, 1.0};
};
class 2
{
name = "2";
sound[] = {"\music\2.ogg", db+0, 1.0};
};
class 3
{
name = "3";
sound[] = {"\music\3.ogg", db+0, 1.0};
};
};
};
Dragorwyin
Posty: 6
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:48
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Dragorwyin »

1 pytanie : Masz pliki przerobione na ogg ?
2.pytanie : Masz te pliki w folderze z misją ?
3.pytanie : W folderze z misją masz folder music i w nim pliki ? Jeśli tak, to spróbuj je przenieść do folderu z misją (ale folder music usuń) i wszędzie w description pousuwaj \music
I spróbuj jeszcze w class zmienić na np. muzyka1 (żeby nie było takie samo jak nazwa pliku, chociaż wątpie, że to coś da)
4.pytanie : wyzwalacz postawiłeś i wpisałem w nim playMusic "Muzyka1" ? (oczywiście w polu aktywacji)
Posprawdzaj dokładnie, jeśli wszystko masz tak jak pisałem wyżej, to nie wiem co jest nie tak...
Pantera
Posty: 9
Rejestracja: 19 sierpnia 2008, 23:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Pantera »

Mam wszystko co napisales i probowalem tego co radziles wiec nie wiem co jest nie tak ...
Awatar użytkownika
MadMax
Posty: 26
Rejestracja: 06 kwietnia 2008, 13:57
ID Steam:
Numer GG: 12332081
ID gracza: 402436

Re: Description

Post autor: MadMax »

A po co na końcu tego description.ext ten trzeci nawias klamrowy?
Myślę ,że jest zbędny.

Tak to powinno wyglądać: Katalog Music musi byc w katalogu z misją. A w tym
katalogu pliki *.ogg do odgrywania. Plikom *.ogg nadawaj nazwy zaczynjące się od
liter , a nie od cyferek. myslę , że powinno pomóc. Tablica tracks musi zawierać
nazwy takie jak zdefiniowane klasy:

class CfgMusic
{
tracks[]= {m1, m2, m3};

class m1
{
name="m1";
sound[]={\Music\m1.ogg, db+10.0, 1.0 };
};

class m2
{
name="m2";
sound[]={\Music\m2.ogg, db+10.0, 1.0 };
};

class m3
{
name="m3";
sound[]={\Music\m3.ogg, db+10.0, 1.0};
};
};
Ostatnio zmieniony 20 sierpnia 2008, 17:44 przez MadMax, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Description

Post autor: kondor »

ma rację.
po to są właśnie wcięcia - wówczas nie ma problemu (bo sie go znajduje od razu)
Pantera
Posty: 9
Rejestracja: 19 sierpnia 2008, 23:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Pantera »

Ok Panowie zlikwidowalem ta 3 klamre ale w dalszym ciagu nie dziala owszem pokazuje mi nazwy utworow w edytorze i moge je ustawic ale ich nie odtwarza. Moglby mi ktos podac przyklad description na 3 utwory ? Prosze o pomoc bo juz szlak mnie trafia :P Pozdro !
Awatar użytkownika
MadMax
Posty: 26
Rejestracja: 06 kwietnia 2008, 13:57
ID Steam:
Numer GG: 12332081
ID gracza: 402436

Re: Description

Post autor: MadMax »

nie dawaj db+0, tylko np: db+2 lub 3 .... 10, to jest głośność odtwarzania i tu trzeba poeksperymentować.
Pantera
Posty: 9
Rejestracja: 19 sierpnia 2008, 23:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Pantera »

Sory MadMax nie zauwazylem Twojego posta zaraz sprawdze czy dziala ;) z gory wielkie dzieki ;)
Pantera
Posty: 9
Rejestracja: 19 sierpnia 2008, 23:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Description

Post autor: Pantera »

Wszystko dziala MadMax Dzieki Wielkie Jestem Twoim dluznikiem ;) jeszcze raz Wielkie dzieki ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”