While był potrzebny. To co napisałem, było tylko częścią wewnątrz while (dlatego napisałem "..." na początku).
Jeśli to był błąd składni (w switchu) to najlepiej używać edytorów, które takie rzeczy od razu wyłapują: viewtopic.php?f=65&t=4375
Nowe jednostki w losowych miejscach
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Nowe jednostki w losowych miejscach
Wiem, wiem... domyśliłem sie później.kondor pisze:While był potrzebny. To co napisałem, było tylko częścią wewnątrz while (dlatego napisałem "..." na początku).
Używam Notepad++, dobry edytor tekstu, ale fakt błędów w składni .sqf nie wychwyci.Jeśli to był błąd składni (w switchu) to najlepiej używać edytorów, które takie rzeczy od razu wyłapują: viewtopic.php?f=65&t=4375
Re: Nowe jednostki w losowych miejscach
Podświetla Ci składnie w Notepad++ ?
- Sejtan
- Posty: 112
- Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
- ID Steam: sejtan24
- Numer GG: 6538171
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Nowe jednostki w losowych miejscach
Nie, ale jest przejrzysty, łatwo znaleźć i podmienić różne wartości, podświetla wszystkie [], {}, (), "" i ogólnie przyzwyczaiłem się do niego Ooo i jeszcze łatwo zmienić kodowanie ze standardowego ANSI na UTF-8... co wymagane jest do wyświetlania polskich znaków a ArmA
Re: Nowe jednostki w losowych miejscach
Są bodajże 2 pluginy do notepada++ podświetlające składnie SQF (z resztą bardzo łatwo jest zrobić to samemu - sam to zrobiłem - tylko trzeba się na copy-paste-ować) np tu: http://www.armaholic.com/page.php?id=8680JaFranek pisze:Podświetla Ci składnie w Notepad++ ?
Re: Nowe jednostki w losowych miejscach
dzięki kondor.Wcześniej widocznie miałem ten drugi plugin który był trudny do zainstalowania i w nowych wersjach np++ krzaczył program