Nowe jednostki w losowych miejscach

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Nowe jednostki w losowych miejscach

Post autor: kondor »

While był potrzebny. To co napisałem, było tylko częścią wewnątrz while (dlatego napisałem "..." na początku).
Jeśli to był błąd składni (w switchu) to najlepiej używać edytorów, które takie rzeczy od razu wyłapują: viewtopic.php?f=65&t=4375
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Nowe jednostki w losowych miejscach

Post autor: Sejtan »

kondor pisze:While był potrzebny. To co napisałem, było tylko częścią wewnątrz while (dlatego napisałem "..." na początku).
Wiem, wiem... domyśliłem sie później.
Jeśli to był błąd składni (w switchu) to najlepiej używać edytorów, które takie rzeczy od razu wyłapują: viewtopic.php?f=65&t=4375
Używam Notepad++, dobry edytor tekstu, ale fakt błędów w składni .sqf nie wychwyci.
Awatar użytkownika
JaFranek
Posty: 5
Rejestracja: 15 września 2011, 16:31
ID Steam:
Numer GG: 2135026

Re: Nowe jednostki w losowych miejscach

Post autor: JaFranek »

Podświetla Ci składnie w Notepad++ ?
Awatar użytkownika
Sejtan
Posty: 112
Rejestracja: 03 kwietnia 2007, 20:54
ID Steam: sejtan24
Numer GG: 6538171
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Nowe jednostki w losowych miejscach

Post autor: Sejtan »

Nie, ale jest przejrzysty, łatwo znaleźć i podmienić różne wartości, podświetla wszystkie [], {}, (), "" i ogólnie przyzwyczaiłem się do niego :) Ooo i jeszcze łatwo zmienić kodowanie ze standardowego ANSI na UTF-8... co wymagane jest do wyświetlania polskich znaków a ArmA :)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Nowe jednostki w losowych miejscach

Post autor: kondor »

JaFranek pisze:Podświetla Ci składnie w Notepad++ ?
Są bodajże 2 pluginy do notepada++ podświetlające składnie SQF (z resztą bardzo łatwo jest zrobić to samemu - sam to zrobiłem - tylko trzeba się na copy-paste-ować) np tu: http://www.armaholic.com/page.php?id=8680
Awatar użytkownika
JaFranek
Posty: 5
Rejestracja: 15 września 2011, 16:31
ID Steam:
Numer GG: 2135026

Re: Nowe jednostki w losowych miejscach

Post autor: JaFranek »

dzięki kondor.Wcześniej widocznie miałem ten drugi plugin który był trudny do zainstalowania i w nowych wersjach np++ krzaczył program
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”