Knowsabout

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Knowsabout

Post autor: gremdek »

kondor, jakoś w c i c++ to stosuje bez problemów, może w armie/ofp tak nie jest akurat, kto wie.


krzysiek:
nieskończona petla lata co ileś, instrukcja jakaś waitcostam była.
druga to zapewne for, nie pamiętam składni, trzeba go ograniczyć do rozmiaru tablicy _this
_this select i - to się odwołuje po kolei do każdego obiektu który znajdował się w wyzwalaczu i spełnił warunek.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Knowsabout

Post autor: kondor »

gremdek pisze:kondor, jakoś w c i c++ to stosuje bez problemów,
Ja tez, co nie implikuje takiego stanu rzeczy w armie. W armie zreszta, co jest pewnie powodem tej niekompatybilnosci typow liczbowego i logicznego, nie ma liczb calkowitych. -Uswiadomil mnie sam Ondrej odrzucajac ticket o operacje bitowe, gdyz trzebaby wczesniej zaimplementowac typ liczb calkowitych.
gremdek pisze: może w armie/ofp tak nie jest akurat, kto wie.
wystarczy wpisac 1 w polu warunku - nawet sie nie da w edytorze.

btw (przypomnienie, bo gdzies to juz to napisalem z linkiem do postu Maruka): To ze moze ktos sobie tam wstawil jakas zmienna, pod ktora podstawia liczby i nie wyrzuca mu bledu, nie oznacza, ze jest ok. Wyrazenie warunku wyzwalacza, ktore nie jest typu boolean jest automatycznie konwertowane na false.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”