Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: gremdek »

seba200 pisze:spoko a jak?
z rapidshare mam problemy ze ściąganiem, więc ci powiem co trzeba zrobić bez patrzenia we właściwy kod.

na 95% korzystają w tych skryptach z komendy drop. w jej argumentach(gdzieś na końcu) jest wokół jakiego obiektu(czy tam pozycji) się tworzą te mgiełki. wystarczy zmienić "player" na "obiekt który chcemy".
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Yac »

spoko a jak?
Masz to w 3 misji z przykładem
Obrazek
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: seba200 »

NIC nie jest podane co trzeba zmienic zeby np. mgla byla na lotnisku na czarnorusi - gdzie to zmienic, jak, co, dlaczego itd. 3 przyklad gdzie to jest podane - nas askryptach sie nie znam?
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Artek3333 »

W pobranej misji instruktażowej twórcy @Yaca otwórz plik fog.sqs za pomocą notatnika i wy edytuj linie

Kod: Zaznacz cały

[(getpos Player select 0)+_radius*(sin(_angle)),(getpos Player select 1)+_radius*
jak widać w dwóch miejscach Player wpisz swoją wymyśloną nazwę czyli zamień player na np. ap1 następnie w edytorze w dowolnym miejscu wstaw jakiś obiekt Np. niewidzialne H nazwij go ap1 i w uruchamianiu wpisz []exec"fog.sqs" Mam nadzieję, że jasno to wytłumaczyłem :?
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Yac »

Łopatologicznie
Zrób tak - Zapisz sobie pustą misję na Czarnorusi. Później wejdź do misji przykładowej - zaznacz wszystko i Ctrl+c. Otwórz ponownie tą pustą misje z Czarnorusi i daj Ctrl+V. Zapisz. Przekopiuj fog.sqs z misji przykładowej do folderu z nową misją na Czarnorusi. Masz gotowe. Żeby ustawić mgłę w dowolnym miejscu wystarczy poprzesuwać wyzwalacze z mgłą w miejsce gdzie chcemy by występowała . To wszystko. Proste jak życiorysy naszych polityków.

Artek - to co podałeś jest jak najbardziej do zrobienia - ale po co utrudniać skoro kolega pisał że nie zna się na skryptach...
Obrazek
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: seba200 »

"Artek3333" - wielkie dzieki ale zrobilem tak jak napisal "Yac" - wczoraj juz na to wpadlem i wystarczy rzeczywiscie zlapac za flage ustawic gdzie sie chce i dziala. W multi tez to dziala wiec jest mistrzosko. Jeszcze raz wielkie dzieki!!!
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Artek3333 »

No tak :) łatwiej ;) tylko jest mały mankament, jak wejdziemy w wyzwalacz aktywującą flagę to mgła będzie cały czas nawet po wyjściu z wyzwalacza(chyba, że się zrobi jakąś dezaktywacje po opuszczeniu wyzwalacza a ten mój... nawet nie mój! sposób umożliwia, że mgła będzie cały czas w jednym rejonie, czyli obok jakiegoś obiektu a jak się opuści rejon mgły to jej nie będzie, zostanie z tyłu za nami. dodatkowo można jeszcze zwiększyć obszar i gęstość mgły ;) :)
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Yac »

A jak myslisz artek po co są tam w wyzwalaczach parametry? Chcesz autora uczyć jak można modyfikować ten skrypt? :coffee . Ja nie daję ryby - ja daję wędkę. ;)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”