Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Yac »

Misja z przykładowym skryptem mgły otaczającą gracza w promieniu 50 i o wysokości 1 metra. Mgła przesuwa się razem z graczem.

Rapidshare 1 kb.

=======================================================================
Mgła o trochę większej gęstości promieniu 40 i wysokości 0.8 metra reszta jak wyżej
Rapidshare 1 kb

=======================================================================
Mgła statyczna występująca w określonym przez elementy logiki gry miejscach - wielkość i wysokość terenu jaki zajmuje mgła regulowana jest odpowiednimi liczbami w liniach inicjacji elementów logicznych.

Rapidshare 1 kb

Misje nie wymagają żadnych addonów i zrobione są na ArmA ][ z patchem 1.3. Wszystkie misje są na Utes. Możecie je dowolnie wykorzystywać na ogólnie przyjętych przez społeczność graczy BIS zasadach.

=======================================================================

Mgła nie zawiera viewblockerów i nadaje się raczej jako element tła - trzeba pamiętać ze AI widzi przez nia normalnie i może czitować ;)

Tutaj macie wszystkie 3 w jednej paczce na Armaholic.
Ostatnio zmieniony 28 sierpnia 2009, 19:04 przez Yac, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Miro »

Nie działa jeśli robisz misję od nowa tzn. Włączasz edytor i z kartki czy też pamięci robisz dokładnie te same elementy - wyskakuje błąd Fog.sqs not found czy jakoś tak.

jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Yac »

Która misja?
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Maćko »

Miro pisze: wyskakuje błąd Fog.sqs not found czy jakoś tak.
A skopiowałeś skrypt fog.sqs z misji przykładowej do swojej :?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Miro »

I wszystko jasne, Wielkie Dzięki ;) A nie da się może z wskazanej lokalizacji np. this exec ca/scripts/.................fog.sqs?
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: Yac »

A masz w CA skrypt mgły? Nie. Mógłbyś co prawda rozpakować CA i dać tam fog.sqs i spakować ponownie - ale wtedy będziesz miał problem na serwerach MP.
Obrazek
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: JonPL »

i inni tej mgły w Twojej misji mieć nie będą. ot co
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: seba200 »

Czy mozna zrobic tak zeby mgla byla tylko w danym rejonie a nie przesuwala sie z graczem?
Obrazek
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: gremdek »

można
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: seba200 »

spoko a jak?
Obrazek
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Misje z skryptami mgły dla tworców misji. - Przykłady

Post autor: JonPL »

Testowałem.

Mgła 1 bezużyteczna (chyba że do misji z zombie)
Co do 2ki i 3ki wciąż się wacham - zobaczymy czy będzie gdzie wykorzystać.

Z wyglądu są dyskusyjne, ciekaw jestem czy jest możliwość stworzenia mgły podobnej do tej z ACE 1 i czy jest to wszystko kompatybilne z MP? Zwłaszcza numerki 2 i 3.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”