Witam!
Zastanawiam sie, jak działa komenda onPlayerConnected.
W opisie na http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... mands_ArmA nalezy ja "gdzies" wpisac, a po niej "statement".
Brzmi to dośc obco i tajemniczo. Niestety nie mam w chwili obecnej możliwosci eskperymentowania z tą komendą, dlatego musze pytac bardziej doswiadczonych uzytkownikow, jak ona dziala? Gdzie ja trzeba wpisywac? Czy jezeli tych "statement" jest wiecej niz jedno, to nalezy brac to w jakies klamry? Czy raczej nie ma mozliwosci, zeby było tego wiecej niz jedno? Gdzie taką komendę wpisac? Wogóle generalnie chodzi mi o mechanizm działania tej komendy.
Z góry dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Trance
Komenda onPlayerConnected
Moderator: Inkwizytor
Re: Komenda onPlayerConnected
Wpisuje się to najlepiej gdzieś na początku, czyli np w init.sqf (wystarczy, że serwer ma użytą tą komendę).
Przykład:
Czyli ten statement to ciąg komend jako tekst.
Wykona się to tylko na serwerze (podobno) dla każdego gracza (nawet nie JIP), ale największe zastosowanie ta komenda ma właśnie dla graczy JIP, bo po prostu wykrywa tą sytuację.
Ciekawe są te zmienne lokalne (dostępne chyba tylko w tym statemencie) _id, która zwraca id gracza i _name.
Inne szczegóły: http://community.bistudio.com/wiki/6thSense.eu:EG
Przykład:
Kod: Zaznacz cały
onPlayerConnected "iloscGraczy = iloscGraczy + 1; [_id, _name] execVM ""obsluga_gracza.sqf"" ";
Wykona się to tylko na serwerze (podobno) dla każdego gracza (nawet nie JIP), ale największe zastosowanie ta komenda ma właśnie dla graczy JIP, bo po prostu wykrywa tą sytuację.
Ciekawe są te zmienne lokalne (dostępne chyba tylko w tym statemencie) _id, która zwraca id gracza i _name.
Inne szczegóły: http://community.bistudio.com/wiki/6thSense.eu:EG
Re: Komenda onPlayerConnected
Aaa , czyli nie klamry, a cudzysłowy.
No wiec dzieki za pomoc poraz n-ty
.
Pozdrawiam
No wiec dzieki za pomoc poraz n-ty

Pozdrawiam
