C&H - template ( multiplayer )

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

C&H - template ( multiplayer )

Post autor: VoY »

Witam.
Czy jest w naszym kraju osoba która skłonna jest opracować misję wzorcową C&H dla trybu multiplayer?
Poszukuję człowieka kompetentnego i z dużą wiedzą w tym zakresie.

Błagam nie odpisujcie tu że jest przecież template ECL czy można odszukać na necie coś w tym stylu.
Kompetentnych i pracowitych proszę o kontakt.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: C&H - template ( multiplayer )

Post autor: Matte »

Kompetentnych i pracowitych proszę o kontakt.
Czyli odpadam.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: C&H - template ( multiplayer )

Post autor: kondor »

Ja się czuje kompetenty (brak doświadczenia z gui) i chyba zainteresowany pod warunkiem, że nie będzie to trzeba zrobić w najbliższym miesiącu.
Zrobiłem 1 c&h na ofp od zera 1 na armę - działało dobrze w ostatecznych wersjach.
Jeśli coś, znajdzie się jakiś kierownik projektu, który będzie zlecał moduły tzn skrypty to mogę również wziąść w tym udział (nawet takie coś mi bardziej pasuje).
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: C&H - template ( multiplayer )

Post autor: VoY »

Zgłosili sie Trance i Kondor. Popracujemy w tym zespole i zobaczymy co uda się zbudować?!
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: C&H - template ( multiplayer )

Post autor: kondor »

można spróbować wodzu
Awatar użytkownika
calm
Posty: 56
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 08:22
ID Steam:
Numer GG: 3845806
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Kontakt:

Re: C&H - template ( multiplayer )

Post autor: calm »

Bede wam dopingowal :)
Obrazek
calm aka genghis
Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: C&H - template ( multiplayer )

Post autor: VoY »

Witam zainteresowanych.
Chciałem poinformować grono graczy zainteresowanych naszym projektem iż prace postępują.
Wraz z Trance'm w miarę możliwości czasowych spinamy pomysły w kształt.
Załozenia:

1. Walka o 9 sektorów
2. Uzbrojenie - pełne uzbrojenie udostępnione w ArmA.
3. Sektory nalezy zdobywać kolejno - symulacja zmieniającej się linii frontu.
4. Specjalizacja jednostek - tylko pilot może pilotować, tylko czołgista walczy w sprzęcie pancernym
5. Punktacja - naliczane punkty za utrzymywanie sektorów ale także bardzo istotne będą punkty za zniszczone sprzęty. Wylatywanie z resa i wyskakiwanie z heli będzie tragiczne w skutkach ( punktach ).

Na razie to tyle w tej fazie. Sukcesywnie będę opisywał nowe postępy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: C&H - template ( multiplayer )

Post autor: VoY »

W ramach uaktualnienia informacji:

Odbyły się juz pierwsze testy na serwerze.
Postęp prac można ocenić na 75% przy czym bardzo szybko w chwili obecnej dokonywane są poprawki czy zmiany. W tym miejscu wielkie podziękowania dla Trance'a ( robotny chłop ).

Już niebawem public testy na serwerze 8BZ. Oficjalna informacja pojawi się w tym wątku.
Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”