C&H - template ( multiplayer )
Moderator: Inkwizytor
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
C&H - template ( multiplayer )
Witam.
Czy jest w naszym kraju osoba która skłonna jest opracować misję wzorcową C&H dla trybu multiplayer?
Poszukuję człowieka kompetentnego i z dużą wiedzą w tym zakresie.
Błagam nie odpisujcie tu że jest przecież template ECL czy można odszukać na necie coś w tym stylu.
Kompetentnych i pracowitych proszę o kontakt.
Czy jest w naszym kraju osoba która skłonna jest opracować misję wzorcową C&H dla trybu multiplayer?
Poszukuję człowieka kompetentnego i z dużą wiedzą w tym zakresie.
Błagam nie odpisujcie tu że jest przecież template ECL czy można odszukać na necie coś w tym stylu.
Kompetentnych i pracowitych proszę o kontakt.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: C&H - template ( multiplayer )
Czyli odpadam.Kompetentnych i pracowitych proszę o kontakt.
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: C&H - template ( multiplayer )
Ja się czuje kompetenty (brak doświadczenia z gui) i chyba zainteresowany pod warunkiem, że nie będzie to trzeba zrobić w najbliższym miesiącu.
Zrobiłem 1 c&h na ofp od zera 1 na armę - działało dobrze w ostatecznych wersjach.
Jeśli coś, znajdzie się jakiś kierownik projektu, który będzie zlecał moduły tzn skrypty to mogę również wziąść w tym udział (nawet takie coś mi bardziej pasuje).
Zrobiłem 1 c&h na ofp od zera 1 na armę - działało dobrze w ostatecznych wersjach.
Jeśli coś, znajdzie się jakiś kierownik projektu, który będzie zlecał moduły tzn skrypty to mogę również wziąść w tym udział (nawet takie coś mi bardziej pasuje).
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: C&H - template ( multiplayer )
Zgłosili sie Trance i Kondor. Popracujemy w tym zespole i zobaczymy co uda się zbudować?!
Re: C&H - template ( multiplayer )
można spróbować wodzu
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: C&H - template ( multiplayer )
Witam zainteresowanych.
Chciałem poinformować grono graczy zainteresowanych naszym projektem iż prace postępują.
Wraz z Trance'm w miarę możliwości czasowych spinamy pomysły w kształt.
Załozenia:
1. Walka o 9 sektorów
2. Uzbrojenie - pełne uzbrojenie udostępnione w ArmA.
3. Sektory nalezy zdobywać kolejno - symulacja zmieniającej się linii frontu.
4. Specjalizacja jednostek - tylko pilot może pilotować, tylko czołgista walczy w sprzęcie pancernym
5. Punktacja - naliczane punkty za utrzymywanie sektorów ale także bardzo istotne będą punkty za zniszczone sprzęty. Wylatywanie z resa i wyskakiwanie z heli będzie tragiczne w skutkach ( punktach ).
Na razie to tyle w tej fazie. Sukcesywnie będę opisywał nowe postępy.
Chciałem poinformować grono graczy zainteresowanych naszym projektem iż prace postępują.
Wraz z Trance'm w miarę możliwości czasowych spinamy pomysły w kształt.
Załozenia:
1. Walka o 9 sektorów
2. Uzbrojenie - pełne uzbrojenie udostępnione w ArmA.
3. Sektory nalezy zdobywać kolejno - symulacja zmieniającej się linii frontu.
4. Specjalizacja jednostek - tylko pilot może pilotować, tylko czołgista walczy w sprzęcie pancernym
5. Punktacja - naliczane punkty za utrzymywanie sektorów ale także bardzo istotne będą punkty za zniszczone sprzęty. Wylatywanie z resa i wyskakiwanie z heli będzie tragiczne w skutkach ( punktach ).
Na razie to tyle w tej fazie. Sukcesywnie będę opisywał nowe postępy.
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
Re: C&H - template ( multiplayer )
W ramach uaktualnienia informacji:
Odbyły się juz pierwsze testy na serwerze.
Postęp prac można ocenić na 75% przy czym bardzo szybko w chwili obecnej dokonywane są poprawki czy zmiany. W tym miejscu wielkie podziękowania dla Trance'a ( robotny chłop ).
Już niebawem public testy na serwerze 8BZ. Oficjalna informacja pojawi się w tym wątku.
Odbyły się juz pierwsze testy na serwerze.
Postęp prac można ocenić na 75% przy czym bardzo szybko w chwili obecnej dokonywane są poprawki czy zmiany. W tym miejscu wielkie podziękowania dla Trance'a ( robotny chłop ).
Już niebawem public testy na serwerze 8BZ. Oficjalna informacja pojawi się w tym wątku.