Problem z cywilami

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
root4u
Posty: 20
Rejestracja: 23 lipca 2008, 09:20
ID Steam:
Numer GG: 5565161
ID gracza: 0
Lokalizacja: GW
Kontakt:

Problem z cywilami

Post autor: root4u »

Chce aby cywile przejeżdżali przez bramkę ale oni się zatrzymują i jadą do okoła.
To link do misi

http://plikownik.pl/322mission.sqm

border2.Sara > mission.sqm

Nie wiem czy to to się daje ale zobaczcie jak możecie.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Problem z cywilami

Post autor: Artek3333 »

AI kierowcy widzi tą bramkę jako przeszkodę, dlatego ją omija. To jest jedna z wad gry i nic z tym nie zrobisz, gdy ustawisz obiekty poza drogą to kierowca powinien przejechać. Z drugiej strony jak postawisz auto na drodze to kierowca je ominie jadąc po drodze natomiast jeśli dasz stały obiekt to AI kierowcy głupieje i omija obiekt dużym łukiem. :coffee
Awatar użytkownika
root4u
Posty: 20
Rejestracja: 23 lipca 2008, 09:20
ID Steam:
Numer GG: 5565161
ID gracza: 0
Lokalizacja: GW
Kontakt:

Re: Problem z cywilami

Post autor: root4u »

Szkoda :/ Musze jeszcze dużo popracować nad tą misją.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z cywilami

Post autor: Matte »

Kod: Zaznacz cały

setVelocity[x,y,z]
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
root4u
Posty: 20
Rejestracja: 23 lipca 2008, 09:20
ID Steam:
Numer GG: 5565161
ID gracza: 0
Lokalizacja: GW
Kontakt:

Re: Problem z cywilami

Post autor: root4u »

Do czego to ? I gdzie wpisać ?
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problem z cywilami

Post autor: Trance »

No pewnie do pojazdu... Są to wspolrzedne wektora predkosci, ktory jednoznacznie okresli gdzie ma jechac pojazd.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”