Chce aby cywile przejeżdżali przez bramkę ale oni się zatrzymują i jadą do okoła.
To link do misi
http://plikownik.pl/322mission.sqm
border2.Sara > mission.sqm
Nie wiem czy to to się daje ale zobaczcie jak możecie.
Problem z cywilami
Moderator: Inkwizytor
Re: Problem z cywilami
AI kierowcy widzi tą bramkę jako przeszkodę, dlatego ją omija. To jest jedna z wad gry i nic z tym nie zrobisz, gdy ustawisz obiekty poza drogą to kierowca powinien przejechać. Z drugiej strony jak postawisz auto na drodze to kierowca je ominie jadąc po drodze natomiast jeśli dasz stały obiekt to AI kierowcy głupieje i omija obiekt dużym łukiem. 

- root4u
- Posty: 20
- Rejestracja: 23 lipca 2008, 09:20
- ID Steam:
- Numer GG: 5565161
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: GW
- Kontakt:
Re: Problem z cywilami
Szkoda :/ Musze jeszcze dużo popracować nad tą misją.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Problem z cywilami
Kod: Zaznacz cały
setVelocity[x,y,z]
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- root4u
- Posty: 20
- Rejestracja: 23 lipca 2008, 09:20
- ID Steam:
- Numer GG: 5565161
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: GW
- Kontakt:
Re: Problem z cywilami
Do czego to ? I gdzie wpisać ?
Re: Problem z cywilami
No pewnie do pojazdu... Są to wspolrzedne wektora predkosci, ktory jednoznacznie okresli gdzie ma jechac pojazd.
