potrzebuje małą pomoc mianowicie robię misję w której należy uratować zakładnika. Jednak jak zrobić żeby po podejściu do niego pokazało się w menu akcji np. "Rescue POW" i w tym momencie on przyłącza się do grupy. Druga sprawa to jak zrobić skrypt który będzie sprawdzał np . czy zakładnik znajduje się w heli i zaliczyć to jako zadanie.
to na razie chyba tyle...
Pomoc przy misji...
Moderator: Inkwizytor
Re: Pomoc przy misji...
Co do pierwszego pytania:
Wtawiasz wyzwalacz i w warunku dajesz:
(gracz distance zakladnik)<3 (3 to ilosc metrow na jaka musisz podejsc)
w aktywacji tego wyzwalacza wpisujesz:
this AddAction["Rescue POW", "rescue_pow.sqs"]
To spowoduje wyswietlenie sie tego napisu w menu akcji.
Potem musisz napisac skrypt rescue_pow.sqs, ktory bedzie robił to co chcesz
Drugie pytanie:
warunek jest nastepujacy:
vehicle zakladnik == heli
Tu chyba maja byc 2 znaki rownosci. Nie pamietam w tym momencie...
Gdyby i to nie chciało działać to jest jeszcze jedna komenda:
zapisałbys ja tak
w skrypcie
zakladnik in heli
Wtawiasz wyzwalacz i w warunku dajesz:
(gracz distance zakladnik)<3 (3 to ilosc metrow na jaka musisz podejsc)
w aktywacji tego wyzwalacza wpisujesz:
this AddAction["Rescue POW", "rescue_pow.sqs"]
To spowoduje wyswietlenie sie tego napisu w menu akcji.
Potem musisz napisac skrypt rescue_pow.sqs, ktory bedzie robił to co chcesz

Drugie pytanie:
warunek jest nastepujacy:
vehicle zakladnik == heli
Tu chyba maja byc 2 znaki rownosci. Nie pamietam w tym momencie...
Gdyby i to nie chciało działać to jest jeszcze jedna komenda:
zapisałbys ja tak
w skrypcie
zakladnik in heli

-
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 czerwca 2007, 09:35
- ID Steam:
- Numer GG: 1894993
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Pomoc przy misji...
podałeś tylko ja zrobić żeby pojawiło sie menu akcji a jak go przyłączyć do grupy?Wtawiasz wyzwalacz i w warunku dajesz:
(gracz distance zakladnik)<3 (3 to ilosc metrow na jaka musisz podejsc)
w aktywacji tego wyzwalacza wpisujesz:
this AddAction["Rescue POW", "rescue_pow.sqs"]
To spowoduje wyswietlenie sie tego napisu w menu akcji.
Potem musisz napisac skrypt rescue_pow.sqs, ktory bedzie robił to co chcesz![]()
zakladnik in heli - działa wyśmieniciewarunek jest nastepujacy:
vehicle zakladnik == heli
Tu chyba maja byc 2 znaki rownosci. Nie pamietam w tym momencie...
Gdyby i to nie chciało działać to jest jeszcze jedna komenda:
zapisałbys ja tak
w skrypcie
zakladnik in heli

Re: Pomoc przy misji...
zakladnik join [gracz]FriX pisze:podałeś tylko ja zrobić żeby pojawiło sie menu akcji a jak go przyłączyć do grupy?Wtawiasz wyzwalacz i w warunku dajesz:
(gracz distance zakladnik)<3 (3 to ilosc metrow na jaka musisz podejsc)
w aktywacji tego wyzwalacza wpisujesz:
this AddAction["Rescue POW", "rescue_pow.sqs"]
To spowoduje wyswietlenie sie tego napisu w menu akcji.
Potem musisz napisac skrypt rescue_pow.sqs, ktory bedzie robił to co chcesz![]()
to tylko w sp pójdzie bez problemów.
cfog skończył się na kill'em all
Re: Pomoc przy misji...
A jeśli nie chcesz komunikatów radiowych, ze sie nowy kolega przylaczył, bo to w tej chwili jest chyba niepotrzebne, użyj komendy:
zakladnik joinSilent gracz
PS: Dlaczego gremdku join sprawia jakies kłopoty w MP. Ja osobiscie nic takiego nie zauważyłem...
zakladnik joinSilent gracz
PS: Dlaczego gremdku join sprawia jakies kłopoty w MP. Ja osobiscie nic takiego nie zauważyłem...

Re: Pomoc przy misji...
join jako takie nie sprawia, ale uzycie join w akcji sprawi, bo przyłączy się do grupy tylko na kliencie na którym odpalona była akcja.
teraz jeszcze jedna sprawa.
gdy "gracz" oddali się od "zakładnika" pozostanie mu opcja dodania go do grupy, nie wiem czy to porządane jest. ale removeaction może się przydać.
teraz jeszcze jedna sprawa.
gdy "gracz" oddali się od "zakładnika" pozostanie mu opcja dodania go do grupy, nie wiem czy to porządane jest. ale removeaction może się przydać.
cfog skończył się na kill'em all