
[Skrypty] Zalicznie zadania (hint, marker)
Moderator: Inkwizytor
[Skrypty] Zalicznie zadania (hint, marker)
Czy znacie jakiś kod, ktory dodaje np. 5 pkt dla kazdego gracza w MP po wykonaniu pewnego zadania? Coś jak w Evolution, ale tam łączy się to z rangą i kierowaniem pojazdami. Mi chodzi konkretnie o punkty 

Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
najpierw stworzyc jakis wyzwalacz aktywowany wykonaniem zadania, a w polu "przy aktywacji":
gdzie wyzwDuzy to taki wyzwalacz obejmujący obszar, w ktorym na pewno wszyscy sie znajdą i początkowo ustawiony na "brak"
Kod: Zaznacz cały
dodawacz = [] execVM "dodaj_punkty.sqf"
Kod: Zaznacz cały
//dodaj_punkty.sqf
wyzwDuzy setTriggerActivation ["WEST", "PRESENT", false];
_grupa = list wyzwDuzy;
for[{_i=0},{_i<(count _grupa)},{_i=_i+1}]do{
_u = _grupa select _i;
_u addScore 5;
};
wyzwDuzy setTriggerActivation ["NONE", "PRESENT", false];
if (true) exitWith {};
Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
Co zrobić, aby po wykonaniu zadania marker z mapy zniknął?
Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
Ustawia sie jego rozmiar na zero
, oczywiscie po wykonaniu zadania.


- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
Kod: Zaznacz cały
deleteMarker "Marker1"
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
Kod: Zaznacz cały
deleteMarker "Marker1"
Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
Robie misje MP dla kilku osob i potrzebna mi pomoc
1. Chcialbym, aby miejsce spawnu pojawilo sie dopiero po zaliczeniu konkretnego celu. Da się to zrobic?
2. Jak zmusić załoge siedzącą w helikopterze, aby wyskoczyla w konkretnym miejscu?
3. Chciałbym umieścić na planszy żołnierza (w środku miasta), ktory co jakiś czas będzie wystrzeliwał w powietrze flary z granatnika. Jednoczesnie chcialbym, aby byl niesmiertelny i nie był brany w warunku aktywacji wyzwalcza Zachód/nieobecny.
4. Jak tworzy się własne napisy w lewym górnym rogu (zamiast "Zadanie Wykonane"). Chcialbym umiescic tam pewne informacje.

1. Chcialbym, aby miejsce spawnu pojawilo sie dopiero po zaliczeniu konkretnego celu. Da się to zrobic?
2. Jak zmusić załoge siedzącą w helikopterze, aby wyskoczyla w konkretnym miejscu?
3. Chciałbym umieścić na planszy żołnierza (w środku miasta), ktory co jakiś czas będzie wystrzeliwał w powietrze flary z granatnika. Jednoczesnie chcialbym, aby byl niesmiertelny i nie był brany w warunku aktywacji wyzwalcza Zachód/nieobecny.
4. Jak tworzy się własne napisy w lewym górnym rogu (zamiast "Zadanie Wykonane"). Chcialbym umiescic tam pewne informacje.
Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
Mam mały problem.
Mam wyzwalacz, ktory w polu warunek ma:
- "radar" to obiekt nazwany przeze mnie.
a w polu aktywacji:
Problem jest nastepujący - w testowaniu misji w trybie edytora, wszystko działa jak należy. Hint dziala, objStatus rowniez. Gdy jednak misja rozgrywa sie w MP wszystko szlag trafia. Co zrobic aby to zadzialalo? Czy napisanie skryptu z powyzszym kodem i aktywowanie go przy takim warunku coś da?
Mam wyzwalacz, ktory w polu warunek ma:
Kod: Zaznacz cały
getDammage radar > 0.3
a w polu aktywacji:
Kod: Zaznacz cały
zadanie1=true; "1" objStatus "Done"; hint "zadanie 1 wykonane"
Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
powiedz cos wiecej o tym radarze, tak o ustawiony w edytorze?
cfog skończył się na kill'em all
Re: Detale, bajery, szczegóły w skryptach.
wydaje sie wszystko dobrze, radar jako obiekt statyczny wszedzie powinien byc lokalny, ale moze sie myle sprobuj w init.sqf dac:
a w 1. wyzwalaczu (ktory stworzyles) w polu "przy aktywacji":
i stworz 2. wzywalacz o warunku
z polem przy aktywacji:
Kod: Zaznacz cały
radar_popsuty = false;
Kod: Zaznacz cały
radar_popsuty = true; PublicVariable "radar_popsuty";
Kod: Zaznacz cały
radar_popsuty
Kod: Zaznacz cały
zadanie1=true; "1" objStatus "Done"; hint "zadanie 1 wykonane"