
Zabicie rozmawiającego żołnierza
Moderator: Inkwizytor
Zabicie rozmawiającego żołnierza
Czy ktoś wie jak zrobić, aby żołnierz, który rozmawia (oczywiście po wpisaniu skryptu rozmowy) po zabiciu padł od razu a nie dopiero po dokończeniu swojej rozmowy? 

-
- Posty: 162
- Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
- ID Steam:
- Numer GG: 3830261
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza
Trzeba mu wpisać odpowiednią komenda która spowoduje że żołnierz gdy zostanie zabity, upadnie na ziemie. Tworzysz wyzwalacz, w aktywacji wpisujesz W warunku wpisz:
cwok to nazwa jednostki która ma sie przerwrócić po zabiciu.
Kod: Zaznacz cały
cwok SwitchMove "FXStandSurDead"
Kod: Zaznacz cały
NOT Alive cwok


Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza
Nie wiem czemu ale coś mi się nie podoba. Dario, z twojego sposobu wykonania wyzwalacza wynika przecież, że gdy cwok zostanie zabity (warunek) to dopiero zacznie rozmawiać (aktywacja) 

- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza
cwok SwitchMove "FXStandSurDead" to nie rozmowa .... tylko SMIERCTajgeer pisze:Nie wiem czemu ale coś mi się nie podoba. Dario, z twojego sposobu wykonania wyzwalacza wynika przecież, że gdy cwok zostanie zabity (warunek) to dopiero zacznie rozmawiać (aktywacja)







- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza
Dario skąd ty wyciąnąłeś tą animacje, bo jakośc w ArmA Moves list jej nie widze
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza
Dziękuje Dario! Dzięki tobie problem mam już rozwiązany. 

Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza
Matte pisze:Dario skąd ty wyciąnąłeś tą animacje, bo jakośc w ArmA Moves list jej nie widze
Była taka animacja w OFP i widać, że działa też w ArmA
