Zabicie rozmawiającego żołnierza

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Zabicie rozmawiającego żołnierza

Post autor: Artek3333 »

Czy ktoś wie jak zrobić, aby żołnierz, który rozmawia (oczywiście po wpisaniu skryptu rozmowy) po zabiciu padł od razu a nie dopiero po dokończeniu swojej rozmowy? :violent
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza

Post autor: Dario »

Trzeba mu wpisać odpowiednią komenda która spowoduje że żołnierz gdy zostanie zabity, upadnie na ziemie. Tworzysz wyzwalacz, w aktywacji wpisujesz

Kod: Zaznacz cały

cwok SwitchMove "FXStandSurDead"
W warunku wpisz:

Kod: Zaznacz cały

 NOT Alive cwok 
cwok to nazwa jednostki która ma sie przerwrócić po zabiciu.
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza

Post autor: Tajgeer »

Nie wiem czemu ale coś mi się nie podoba. Dario, z twojego sposobu wykonania wyzwalacza wynika przecież, że gdy cwok zostanie zabity (warunek) to dopiero zacznie rozmawiać (aktywacja) :mrgreen:
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza

Post autor: klamacz »

Tajgeer pisze:Nie wiem czemu ale coś mi się nie podoba. Dario, z twojego sposobu wykonania wyzwalacza wynika przecież, że gdy cwok zostanie zabity (warunek) to dopiero zacznie rozmawiać (aktywacja) :mrgreen:
cwok SwitchMove "FXStandSurDead" to nie rozmowa .... tylko SMIERC :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza

Post autor: Matte »

Dario skąd ty wyciąnąłeś tą animacje, bo jakośc w ArmA Moves list jej nie widze
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza

Post autor: Artek3333 »

Dziękuje Dario! Dzięki tobie problem mam już rozwiązany. :P
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Zabicie rozmawiającego żołnierza

Post autor: Tajgeer »

Matte pisze:Dario skąd ty wyciąnąłeś tą animacje, bo jakośc w ArmA Moves list jej nie widze

Była taka animacja w OFP i widać, że działa też w ArmA :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”