Kolejny waypoint gdy cele zostaną zniszczone oraz dialogi
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
fatboy1909
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Kolejny waypoint gdy cele zostaną zniszczone oraz dialogi
Mam pytanie jak mogę zastosować wyzwalacz tak aby kolejny waypoint się aktywował dopiero wtedy gdy dana grupa wrogich jednostek zostanie zniszczona ? sytuacja: Śmigłowiec musi zniszczyć wrogie elementy w pewnym rejonie założmy że jest to konwój wrogich pojazdów. Jak zrobić aby waypoint który wskazuje powrót do bazy wyświetlił się dopiero wtedy gdy konwój ten zostanie zniszczony ? albo gdy jakaś pewna część pojazdów zostanie zniszczona
Kolejne pytanie odnosi się dialogów w grze. Jak można stworzyć dialogi np. aby były widoczne rozmowy w postaci napisów. W kampanii army widać np białe na dole ekranu albo jak zrobić komunikaty radiowe ale żeby było można widać nadawcę komunikatu np. Wing1 tekst"...". Już kiedyś to umiałem robić ale zapomniałem jak. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
ps. szukałem na forum tego i faktycznie coś o tym było ale nie było to dokładnie to czego chciałem 
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
-
tom3kb
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Kolejny waypoint gdy cele zostaną zniszczone oraz dialog
Ehh, trochę kitujesz bo to o co pytasz to podstawy i w "szukajce"/albo w poradnikach wszystko znajdziesz.
Tak cię krótko naprowadzę bo za dużo pytań na raz.
Odnośnie pojawiania się waypointów po wykonaniu jakiegoś zadania: poczytaj o synchronizacji (a to co ma się dziać to już wpisanie warunków do wyzwalacza: wybicie jednostek itp, a potem lot na lotnisko).
Dialogi w grze: 2 sposoby w wyzwalaczu masz zakładkę efekty, tam możesz wybrać zakładkę tekst i wybrać czy np ma się wyświetlać na dole ekranu, na środku itp. Lub w skryptach piszesz np coś takiego:
Wiadomości radiowe przykład z jednej mojej misji:
Ps: Albo trochę prywaty
, ściągnij sobie któreś z moich kampanii. Nie są spakowane do pbo, tylko normalne foldery. Wrzucisz sobie kilka misji do edytora i już będziesz wiedział co i jak 
http://www.forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=11355
Tak cię krótko naprowadzę bo za dużo pytań na raz.
Odnośnie pojawiania się waypointów po wykonaniu jakiegoś zadania: poczytaj o synchronizacji (a to co ma się dziać to już wpisanie warunków do wyzwalacza: wybicie jednostek itp, a potem lot na lotnisko).
Dialogi w grze: 2 sposoby w wyzwalaczu masz zakładkę efekty, tam możesz wybrać zakładkę tekst i wybrać czy np ma się wyświetlać na dole ekranu, na środku itp. Lub w skryptach piszesz np coś takiego:
Kod: Zaznacz cały
titletext ["This is not importent, i know that they support Royalist, begin.","plain down", 1]
~4
titletext ["","plain", 1]
~1Kod: Zaznacz cały
tom sidechat "Yes, i hear you."
~6
dow sidechat "Serpent we have new orders for your squad, take your men and go to point ECHO. You join with AT team. Then you prepare an ambush for enemy tanks. Over."
~6
tom sidechat "Ok, i understand. Over and out."
~6http://www.forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=11355
-
fatboy1909
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Re: Kolejny waypoint gdy cele zostaną zniszczone oraz dialog
Kukam tą kampanię ;d Zobaczę... może czegoś się nauczę, dzięki za pomoc 
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę