Kolejny waypoint gdy cele zostaną zniszczone oraz dialogi

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
fatboy1909
Posty: 85
Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
ID Steam:
Numer GG: 12755589
ID gracza: 0

Kolejny waypoint gdy cele zostaną zniszczone oraz dialogi

Post autor: fatboy1909 »

Mam pytanie jak mogę zastosować wyzwalacz tak aby kolejny waypoint się aktywował dopiero wtedy gdy dana grupa wrogich jednostek zostanie zniszczona ? sytuacja: Śmigłowiec musi zniszczyć wrogie elementy w pewnym rejonie założmy że jest to konwój wrogich pojazdów. Jak zrobić aby waypoint który wskazuje powrót do bazy wyświetlił się dopiero wtedy gdy konwój ten zostanie zniszczony ? albo gdy jakaś pewna część pojazdów zostanie zniszczona :) Kolejne pytanie odnosi się dialogów w grze. Jak można stworzyć dialogi np. aby były widoczne rozmowy w postaci napisów. W kampanii army widać np białe na dole ekranu albo jak zrobić komunikaty radiowe ale żeby było można widać nadawcę komunikatu np. Wing1 tekst"...". Już kiedyś to umiałem robić ale zapomniałem jak. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam :D :D ps. szukałem na forum tego i faktycznie coś o tym było ale nie było to dokładnie to czego chciałem :D
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Kolejny waypoint gdy cele zostaną zniszczone oraz dialog

Post autor: tom3kb »

Ehh, trochę kitujesz bo to o co pytasz to podstawy i w "szukajce"/albo w poradnikach wszystko znajdziesz.
Tak cię krótko naprowadzę bo za dużo pytań na raz.
Odnośnie pojawiania się waypointów po wykonaniu jakiegoś zadania: poczytaj o synchronizacji (a to co ma się dziać to już wpisanie warunków do wyzwalacza: wybicie jednostek itp, a potem lot na lotnisko).
Dialogi w grze: 2 sposoby w wyzwalaczu masz zakładkę efekty, tam możesz wybrać zakładkę tekst i wybrać czy np ma się wyświetlać na dole ekranu, na środku itp. Lub w skryptach piszesz np coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

titletext ["This is not importent, i know that they support Royalist, begin.","plain down", 1]
~4
titletext ["","plain", 1]
~1
Wiadomości radiowe przykład z jednej mojej misji:

Kod: Zaznacz cały

tom sidechat "Yes, i hear you."
~6
dow sidechat "Serpent we have new orders for your squad, take your men and go to point ECHO. You join with AT team. Then you prepare an ambush for enemy tanks. Over."
~6
tom sidechat "Ok, i understand. Over and out."
~6
Ps: Albo trochę prywaty :), ściągnij sobie któreś z moich kampanii. Nie są spakowane do pbo, tylko normalne foldery. Wrzucisz sobie kilka misji do edytora i już będziesz wiedział co i jak :)
http://www.forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=11355
fatboy1909
Posty: 85
Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
ID Steam:
Numer GG: 12755589
ID gracza: 0

Re: Kolejny waypoint gdy cele zostaną zniszczone oraz dialog

Post autor: fatboy1909 »

Kukam tą kampanię ;d Zobaczę... może czegoś się nauczę, dzięki za pomoc :)
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”