Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: Shinobi21 »

Witam , mam pytanie czy można strzelać ( kazać strzelać ) w edytorze np z wyrzutni mlrs, dział czy moździerzy w wskazany punkt na mapie . Np chcę ostrzelać za pomocą mlrsa jakąś wioske która jest w odległości 2 kilometrów , więc otwieram mapę ( M ) i wybieram mlrs i wydaję mu komendę ognia? Wie ktoś może jak strzelać w ten sposób ?
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: LukeOne »

Tak, musisz użyć modułu artylerii. Tu masz wszystko opisane:

http://community.bistudio.com/wiki/Artillery_Module

Na samym dole masz do ściągnięcia przykładową misje.
combat ready
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: Shinobi21 »

Aha , dzięki za to , popróbuje trochę , tak spytam od razu czy to jest jedyny sposób ? Nie ma może łatwiejszego sposobu?
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: LukeOne »

Ten sposób jest łatwy, wystarczy wcisnąć spacje i na mapie pokazać gdzie artyleria ma walić, a co do edytora wystarczy skopiować zawartość ściągniętej misji i wkleić do swojej. Jeśli to ty kierujesz artylerią to nie potrzebujesz modułów, masz komputer balistyczny (czy coś takiego) na mapie zaznaczasz gdzie mają spaść pociski.
combat ready
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: Shinobi21 »

Dzięki wielkie kolego za pomoc. Jeszcze jedno mam pytanie co do stawiania min, planuję zrobić konwój i chcę aby konwój jak najedzie na minę to ta mina wybuchnie? Czy to też jakoś aktywujemy odpowiednią komendą ? A niestety ta misja z MLRSem to jest chyba do Army II a ja mam tylko Armę II OA ...
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: LukeOne »

Shinobi21 pisze:Dzięki wielkie kolego za pomoc. Jeszcze jedno mam pytanie co do stawiania min, planuję zrobić konwój i chcę aby konwój jak najedzie na minę to ta mina wybuchnie? Czy to też jakoś aktywujemy odpowiednią komendą ?
Stawiasz w edytorze pustą mię nazywasz ją "mina" a na niej wyzwalacz o wymiarach 1 / 1 aktywowany przez wroga, w wyzwalacz dajesz to:

bomb = "Bo_GBU12_lgb" createVehicle getPos mina

Nie znam innego sposobu, "Bo_GBU12_lgb" to nazwa wybuchu w tym przypadku to wybuch bomby lotniczej więc może być trochę za duży. Jak będziesz chciał to poszukaj sobie tutaj inny:

http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t:_Weapons
Shinobi21 pisze:A niestety ta misja z MLRSem to jest chyba do Army II a ja mam tylko Armę II OA ...
Masz samo OA czy Arma 2 + OA ? bo jeśli to pierwsze to faktycznie nie otworzysz tego, polecam kupić podstawkę.
combat ready
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: Jasina »

Sposób na wybuch miny? To nie można po prostu na nią wjechać? Ale z tego co wiem lekkie pojazdy(np. HUMVV czy UAZ) min nie detonują :?
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: LukeOne »

Jasina pisze:Sposób na wybuch miny? To nie można po prostu na nią wjechać? Ale z tego co wiem lekkie pojazdy(np. HUMVV czy UAZ) min nie detonują :?
Ale on chce postawić w edytorze a nie w grze, wiadomo że w grze nie trzeba komendy by mina wybuchła. Poza tym OT sie robi więc jak chcemy pogadać o minach to w nowym temacie.
combat ready
Shinobi21
Posty: 38
Rejestracja: 01 stycznia 2011, 14:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: Shinobi21 »

Hmm, z tą miną jest dobrze , tylko że ona reaguje na większe pojazdy , np stryker a na hammve już nie..
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu

Post autor: Jasina »

Shinobi21 pisze:Hmm, z tą miną jest dobrze , tylko że ona reaguje na większe pojazdy , np stryker a na hammve już nie..
Jak już napisałem hamve min nie detonuje bo jest za lekki
nick w grze: Jasina
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”