Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Witam , mam pytanie czy można strzelać ( kazać strzelać ) w edytorze np z wyrzutni mlrs, dział czy moździerzy w wskazany punkt na mapie . Np chcę ostrzelać za pomocą mlrsa jakąś wioske która jest w odległości 2 kilometrów , więc otwieram mapę ( M ) i wybieram mlrs i wydaję mu komendę ognia? Wie ktoś może jak strzelać w ten sposób ?
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Tak, musisz użyć modułu artylerii. Tu masz wszystko opisane:
http://community.bistudio.com/wiki/Artillery_Module
Na samym dole masz do ściągnięcia przykładową misje.
http://community.bistudio.com/wiki/Artillery_Module
Na samym dole masz do ściągnięcia przykładową misje.
combat ready
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Aha , dzięki za to , popróbuje trochę , tak spytam od razu czy to jest jedyny sposób ? Nie ma może łatwiejszego sposobu?
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Ten sposób jest łatwy, wystarczy wcisnąć spacje i na mapie pokazać gdzie artyleria ma walić, a co do edytora wystarczy skopiować zawartość ściągniętej misji i wkleić do swojej. Jeśli to ty kierujesz artylerią to nie potrzebujesz modułów, masz komputer balistyczny (czy coś takiego) na mapie zaznaczasz gdzie mają spaść pociski.
combat ready
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Dzięki wielkie kolego za pomoc. Jeszcze jedno mam pytanie co do stawiania min, planuję zrobić konwój i chcę aby konwój jak najedzie na minę to ta mina wybuchnie? Czy to też jakoś aktywujemy odpowiednią komendą ? A niestety ta misja z MLRSem to jest chyba do Army II a ja mam tylko Armę II OA ...
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Stawiasz w edytorze pustą mię nazywasz ją "mina" a na niej wyzwalacz o wymiarach 1 / 1 aktywowany przez wroga, w wyzwalacz dajesz to:Shinobi21 pisze:Dzięki wielkie kolego za pomoc. Jeszcze jedno mam pytanie co do stawiania min, planuję zrobić konwój i chcę aby konwój jak najedzie na minę to ta mina wybuchnie? Czy to też jakoś aktywujemy odpowiednią komendą ?
bomb = "Bo_GBU12_lgb" createVehicle getPos mina
Nie znam innego sposobu, "Bo_GBU12_lgb" to nazwa wybuchu w tym przypadku to wybuch bomby lotniczej więc może być trochę za duży. Jak będziesz chciał to poszukaj sobie tutaj inny:
http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t:_Weapons
Masz samo OA czy Arma 2 + OA ? bo jeśli to pierwsze to faktycznie nie otworzysz tego, polecam kupić podstawkę.Shinobi21 pisze:A niestety ta misja z MLRSem to jest chyba do Army II a ja mam tylko Armę II OA ...
combat ready
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Sposób na wybuch miny? To nie można po prostu na nią wjechać? Ale z tego co wiem lekkie pojazdy(np. HUMVV czy UAZ) min nie detonują 

nick w grze: Jasina
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Ale on chce postawić w edytorze a nie w grze, wiadomo że w grze nie trzeba komendy by mina wybuchła. Poza tym OT sie robi więc jak chcemy pogadać o minach to w nowym temacie.Jasina pisze:Sposób na wybuch miny? To nie można po prostu na nią wjechać? Ale z tego co wiem lekkie pojazdy(np. HUMVV czy UAZ) min nie detonują
combat ready
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Hmm, z tą miną jest dobrze , tylko że ona reaguje na większe pojazdy , np stryker a na hammve już nie..
Re: Prowadzenie ognia bez bezpośredniego widzenia celu
Jak już napisałem hamve min nie detonuje bo jest za lekkiShinobi21 pisze:Hmm, z tą miną jest dobrze , tylko że ona reaguje na większe pojazdy , np stryker a na hammve już nie..
nick w grze: Jasina