oświetlenie pasa startowego

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

oświetlenie pasa startowego

Post autor: Sieku12 »

mam 3 sprawy odnośnie oświetlenia:

1. czy dało by się zrobić by światła z dodatku "balota" (http://www.armaholic.com/page.php?id=93 ... ght=BALOTA) zrobić by światła świeciły 24h czyli nawet o 12:00 po południu ? bo mi udało się standardowo tylko w nocy, a jak zrobić by świeciły nawet w dzień ?

2. jak zrobić (jeśli się da) by światła (obojętnie czy w dzień czy w nocy) "migały", chodzi mi o efekt jak w filmie "Top Gun" tam na pasie startowym lampy migały jedna za drugą w bardzo krótkich odstępach i fajnie to wyglądało, czy da się tak, i jak ?

3. Gdyby dało rade 2. to jak zrobić by światła ciągle świeciły lecz gdy mają "mignąć" świeciły mocniej niż inne ale żeby w ogóle nie gasły - było by ciągle widać całe oświetlenie pasa ale i byłby świetny efekt z tym miganiem, jak ?
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: kondor »

Lampy da się włączać / wyłączać tym: http://community.bistudio.com/wiki/switchLight Nie wiem jak z tymi pseudolampkami.
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: Sieku12 »

dobra, powiedzmy ze wiem jak zrobić by świeciły cały czas ale kto mi powie jak zrobić by "migały" jedna za drugą !? Kto zdoła mi to wytłumaczyć dostaje punkt reputacji :)
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: Jaromaz »

no algorytm napisz włączający i wyłączający je w odpowiedniej kolejności z odpowiednimi sleepami - i odpal go na każdym komputerze oddzielnie jeżeli to misja multi (bo z tego co pamiętam to lokalna komenda) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: Sieku12 »

tak algorytm po algorytmie dla każdej z 300 do 600 lampek wzdłuż pasa osobno :D powodzenia haha + 3 pasy do lądowania ... no litości ...

Mówiąc ściślej chodzi mi oto żeby szło powiedzmy w wyzwalaczu lub w module jakimś wpisać coś co łączy lampki wszystkie w jedność i żeby załączać jedną za druga ... da się tak ?

Miło by było gdyby ktoś chociaż kawałek powiedzmy jakieś 10-20 lampek nie więcej zrobił cały moduł czy co tam trzeba i wrzucił mi tutaj pełną misję z tym a ja bym sam to "powiększył" i zastosował - punkcik reputacji gwarantowany ....
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: kondor »

Sieku12 pisze:tak algorytm po algorytmie dla każdej z 300 do 600 lampek wzdłuż pasa osobno :D powodzenia haha + 3 pasy do lądowania ... no litości ...

Mówiąc ściślej chodzi mi oto żeby szło powiedzmy w wyzwalaczu lub w module jakimś wpisać coś co łączy lampki wszystkie w jedność i żeby załączać jedną za druga ... da się tak ?
"Powodzenia haha" w szukaniu takiego modułu
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: Sieku12 »

no to dlatego pytam czy by się tak nie dało żeby w jednym "pliku" na mapie był cały ten skrypt wpisany aby lampki tak migały ale wnioskuję ze tak się nieda z tego co tu piszecie... forum jest po to żeby doradzać "niewiedzącym" a nie besztać ich ... pytałem bo nie wiedziałem :)
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: kondor »

To Ty zacząłeś od naśmiewania się z propozycji Jaromaza
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: Sieku12 »

jeśli już to miało być czymś w stylu naśmiewania to tylko zemnie ze życzę sobie powodzenia z wpisywaniem tego w każą lampkę ....

Wnioskuję ze tak się nie da, szkoda ...
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: Jaromaz »

na tym polega PRACA nad każdym addonem - wpisywanie w "te lampki" dla każdej oddzielnie to nic w porównaniu z ogromem czasu i pracy potrzebnych do utworzenia np. jednego pełnego pojazdu ...
Obrazek
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: oświetlenie pasa startowego

Post autor: Sieku12 »

spoko wiem o co chodzi bo sam trochę bawię się w te sprawy jak modelowanie czy teksturowanie i wiem ile to pracy :)
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”