Tankowanie w powietrzu

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Tankowanie w powietrzu

Post autor: Sieku12 »

na tym forum jestem nowy ale przeglądnąłem wszystko i niestety nie znalazłem wiele na ten temat a i sam próbowałem co nieco zrobić w tym kierunku lecz same skrypty to dla mnie czarna magia ale wytłumaczę o co mi chodzi:

chodzi mi oto aby zamiast jakiś niepotrzebnych animacji modeli itd zrobić lecący C130J w którym jest wyzwalacz (powtarzalny) z "setfuel" i wyzwalany przez zachód i gdy podlece w miarę blisko mnie zatankuje, a teraz kilka pytań:

1. czy dało by rade zrobić by wyzwalacz przemieszczał sie wraz z lecacym C130 a nie stał w jednym miejscu jak to ma standardowo miejsce ?
2. gdyby dało rade 1. to standardowo wyzwalacz jest w nie skończoność wysoki i głęboki to zrobić z niego "kulke" ze podlece pod C130 na 20m to nie zatankuje a podlece na 10m to zatankuje i to samo na długość ze gdy jestem 20m od samolotu nie zatankuje i 10 zatankuje (odległości przykładowo podałem aby wyjaśnic moje intencje)
3. gdyby dało 1. i/lub 2. to czy dało rade by zrobić by nie było "setfuel 1" i bak pełny ale zeby załaczało skrypt jeden po drugim ze wskakuje kreska po kresce paliwa i chwile trzeba za samolotem tankowcem polatac aby nas zapakowało do pełna zeby nie było ze podlece cyk i bak pełny.
4. i gdyby dało któroś z tego a najlepiej 1. to czy dało by sie zrobić cos a'la patrol naziemny ze nie musze dawać 10.000 razy ruszać do aby latał wokoło mapki tylko daje tu tu tu i potem lata pkt. za punktem.
5. i gdyby ten samolot (C130J) miało w sobie wyzwalacz z tankowaniem przez zachód to i na pewno by samemu C130J sie wiecznie tankowało do pełna czyli nigdy by nie spadł, czyż nie !?

chyba wszystko, bardzo serdecznie dzienkuje za wszelaką pomoc i dla osoby która rozwiąze mój problem z chęciom przyznam plusa czy jak to tu macie na forum (przypominam ze jestem tu nowy) jescze raz bardzo dienkuje i z góry przepraszam za kłopota :)
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: Tankowanie w powietrzu

Post autor: Sieku12 »

to jak !? jest ktoś kto potrafił by CHOCIAZ rozwiązać kłopot nr.1 !?!? :dworship :?:
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Tankowanie w powietrzu

Post autor: gremdek »

1. http://community.bistudio.com/wiki/setPos w pętli
lub
http://community.bistudio.com/wiki/attachTo ale nie wiem jak to z wyzwalaczem działa.

2. kulke to można zrobić za pomocą http://community.bistudio.com/wiki/distance lub prostych obliczeń geometrycznych i nie trzeba wtedy wyzwalacza nawet.

3. http://community.bistudio.com/wiki/fuel + odrobina inteligencji = samolot setfuel ((fuel samolot)+0.1)

4. waypoint typu "przełącz" w polskiej wersji językowej lub "cycle" po angielsku.

5. chyba że by się rozbił, w świecie army nie takie rzeczy się wydarzały.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: Tankowanie w powietrzu

Post autor: Sieku12 »

w sumie jeszcze tego nie zastosowałem ale mam nadzieje ze sie uda, daje zasłuzonego pozytywa :) :dworship :1th :mrgreen:

P.S. - ponieważ jak wspominałem co do skyptów to jestem "ciemny" to było by terz bardzo miło gdyby ktos wytłumaczył szczegół po szczególe do którego wyzwalacza gdzie i co wpisać z czym połączyć itd itd - wiecie o co mi chodzi :)
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”