chodzi mi oto aby zamiast jakiś niepotrzebnych animacji modeli itd zrobić lecący C130J w którym jest wyzwalacz (powtarzalny) z "setfuel" i wyzwalany przez zachód i gdy podlece w miarę blisko mnie zatankuje, a teraz kilka pytań:
1. czy dało by rade zrobić by wyzwalacz przemieszczał sie wraz z lecacym C130 a nie stał w jednym miejscu jak to ma standardowo miejsce ?
2. gdyby dało rade 1. to standardowo wyzwalacz jest w nie skończoność wysoki i głęboki to zrobić z niego "kulke" ze podlece pod C130 na 20m to nie zatankuje a podlece na 10m to zatankuje i to samo na długość ze gdy jestem 20m od samolotu nie zatankuje i 10 zatankuje (odległości przykładowo podałem aby wyjaśnic moje intencje)
3. gdyby dało 1. i/lub 2. to czy dało rade by zrobić by nie było "setfuel 1" i bak pełny ale zeby załaczało skrypt jeden po drugim ze wskakuje kreska po kresce paliwa i chwile trzeba za samolotem tankowcem polatac aby nas zapakowało do pełna zeby nie było ze podlece cyk i bak pełny.
4. i gdyby dało któroś z tego a najlepiej 1. to czy dało by sie zrobić cos a'la patrol naziemny ze nie musze dawać 10.000 razy ruszać do aby latał wokoło mapki tylko daje tu tu tu i potem lata pkt. za punktem.
5. i gdyby ten samolot (C130J) miało w sobie wyzwalacz z tankowaniem przez zachód to i na pewno by samemu C130J sie wiecznie tankowało do pełna czyli nigdy by nie spadł, czyż nie !?
chyba wszystko, bardzo serdecznie dzienkuje za wszelaką pomoc i dla osoby która rozwiąze mój problem z chęciom przyznam plusa czy jak to tu macie na forum (przypominam ze jestem tu nowy) jescze raz bardzo dienkuje i z góry przepraszam za kłopota
