Oficjalna strona - http://www.battlefront.com/products/cmsf/index.html
Combat Mission: Shock Force
Moderator: Inkwizytor
Combat Mission: Shock Force
Pamiętam, jak na flashpoint.pl ktoś pisał o pierwszych informacjach na temat tej gry. Od tamtego czasu dużo się zmieniło i projekt ruszył na prawdę do przodu. Obecne skriny dają pewność, że ta gra taktyczna będzie ciekawa nie tylko dla maniaków takiego gatunku...
Oficjalna strona - http://www.battlefront.com/products/cmsf/index.html






Oficjalna strona - http://www.battlefront.com/products/cmsf/index.html
Re: Combat Mission: Shock Force
Wyglada przyjemnie, tylko czy to strategia jak reszta CMow czy jakas fpp??
Retired. Unavailable until further notice.
- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Combat Mission: Shock Force
Wystarczy poczytać trochę na stronie gry
Nie zajęło mi to więcej niż 2 minuty.
[GAMEPLAY]
To accurately simulate the often frantic and rapid pace of modern combat, the Combat Mission: Shock Force game engine was designed and programmed from the start to be RealTime. Experience Combat Mission like never before as you order your units while the battle rages on around you.
Knowing that RealTime play is not for everyone, Combat Mission: Shock Force also offers the exact same ground breaking WeGo hybrid turn based system that propelled the original Combat Mission games to an unprecedented three Wargame of the Year Awards from PC Gamer magazine.
Play the game as you want, in RealTime mode or in the traditional WeGo turn based style. Battle against the AI or another Human player via TCP/IP, PBEM (Play By Email), or Hotseat.
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Re: Combat Mission: Shock Force
Jupi! Pierwszy RTS, który uwzględniając aspekty pola walki czyniący go symulatorem 
Szczerze to boli mnie od zawsze to, że większość gier, w których uwzględniało się zgodność z realiami, były strategiami turowymi. Irytujące dla mnie jest to, że jednostki grzecznie czekają, aż wykonam swój ruch po to tylko, aby potem samemu nie mieć w ogóle możliwości zareagowania na sytuację, jak to w życiu raczej jest.
Szkoda tylko, że jak zapewne multiplayer będzie klasyczny - tzn. 2 strony konfliktu - 2ch graczy i tyle. Fajnie byłoby zaangażować 8 do 16 graczy, i nawet pomysł na rozwiązanie tego może i jest, ale nikt nie wprowadza go, zapewne ze względu na koszty i czas.
Szczerze to boli mnie od zawsze to, że większość gier, w których uwzględniało się zgodność z realiami, były strategiami turowymi. Irytujące dla mnie jest to, że jednostki grzecznie czekają, aż wykonam swój ruch po to tylko, aby potem samemu nie mieć w ogóle możliwości zareagowania na sytuację, jak to w życiu raczej jest.
Szkoda tylko, że jak zapewne multiplayer będzie klasyczny - tzn. 2 strony konfliktu - 2ch graczy i tyle. Fajnie byłoby zaangażować 8 do 16 graczy, i nawet pomysł na rozwiązanie tego może i jest, ale nikt nie wprowadza go, zapewne ze względu na koszty i czas.

Re: Combat Mission: Shock Force
Więc gra będzie miała dwa tryby:
*W czasie rzeczywistym
*Turowy
*W czasie rzeczywistym
*Turowy
Re: Combat Mission: Shock Force
Wiec nic nowego. Stary system polturowy znany z poprzednich czesci CM. Nie chcialo mi sie zagladac na strone, ale dobrze wiedziec, ze to wciaz pozostanie stary system CM. W taka gre taktyczna to chetnie zagram
.
Retired. Unavailable until further notice.
Re: Combat Mission: Shock Force
Moje modlitwy zostały wysłuchane w końcu jakiś porządny RTS o współczesnych działaniach wojennych 


