Combat Mission: Shock Force

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Combat Mission: Shock Force

Post autor: Rainbow »

Pamiętam, jak na flashpoint.pl ktoś pisał o pierwszych informacjach na temat tej gry. Od tamtego czasu dużo się zmieniło i projekt ruszył na prawdę do przodu. Obecne skriny dają pewność, że ta gra taktyczna będzie ciekawa nie tylko dla maniaków takiego gatunku...
Oficjalna strona - http://www.battlefront.com/products/cmsf/index.html


ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: Forrestal »

Bedzie w co grac w gronie CFOG'owym :mrgreen:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: ufoman »

Robi wrazenie!
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: Cleric »

może z tego będzie coś ciekawego :twisted: :o
Obrazek

Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: Firefly »

Wyglada przyjemnie, tylko czy to strategia jak reszta CMow czy jakas fpp??
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: ufoman »

Wyglada na RTS :)
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: Koval »

Wystarczy poczytać trochę na stronie gry :roll: Nie zajęło mi to więcej niż 2 minuty.
[GAMEPLAY]
To accurately simulate the often frantic and rapid pace of modern combat, the Combat Mission: Shock Force game engine was designed and programmed from the start to be RealTime. Experience Combat Mission like never before as you order your units while the battle rages on around you.

Knowing that RealTime play is not for everyone, Combat Mission: Shock Force also offers the exact same ground breaking WeGo hybrid turn based system that propelled the original Combat Mission games to an unprecedented three Wargame of the Year Awards from PC Gamer magazine.

Play the game as you want, in RealTime mode or in the traditional WeGo turn based style. Battle against the AI or another Human player via TCP/IP, PBEM (Play By Email), or Hotseat.
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: SiD »

Jupi! Pierwszy RTS, który uwzględniając aspekty pola walki czyniący go symulatorem :)

Szczerze to boli mnie od zawsze to, że większość gier, w których uwzględniało się zgodność z realiami, były strategiami turowymi. Irytujące dla mnie jest to, że jednostki grzecznie czekają, aż wykonam swój ruch po to tylko, aby potem samemu nie mieć w ogóle możliwości zareagowania na sytuację, jak to w życiu raczej jest.
Szkoda tylko, że jak zapewne multiplayer będzie klasyczny - tzn. 2 strony konfliktu - 2ch graczy i tyle. Fajnie byłoby zaangażować 8 do 16 graczy, i nawet pomysł na rozwiązanie tego może i jest, ale nikt nie wprowadza go, zapewne ze względu na koszty i czas.
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: Rainbow »

Więc gra będzie miała dwa tryby:
*W czasie rzeczywistym
*Turowy
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: Firefly »

Wiec nic nowego. Stary system polturowy znany z poprzednich czesci CM. Nie chcialo mi sie zagladac na strone, ale dobrze wiedziec, ze to wciaz pozostanie stary system CM. W taka gre taktyczna to chetnie zagram :).
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
Garbol
Posty: 243
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 01:14
ID Steam:
Numer GG: 1299924
ID gracza: 0

Re: Combat Mission: Shock Force

Post autor: Garbol »

Moje modlitwy zostały wysłuchane w końcu jakiś porządny RTS o współczesnych działaniach wojennych :D
Obrazek
W wojsku służyłem od 06.08.2008 do 27.04.2009 - Siły Powietrzne Operator radarów NUR-31, NUR-31MK, NUR-41, Nur-12.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”