[Mod] Bloom i Blur

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

[Mod] Bloom i Blur

Post autor: Matte »

Kegetys wypuścił dla marud co nie lubią powyższych efektów małego fixa!
http://www.armaholic.com/page.php?id=5851
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Bloom i Blur

Post autor: alepasztet »

I chwala mu za to!
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Bloom i Blur

Post autor: Dawidson »

Ciekawe co na to BIS :D
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Bloom i Blur

Post autor: Yac »

Raczej mu nic nie zrobią - a fix niezły i gra sie o wiele lepiej.
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Bloom i Blur

Post autor: Forrestal »

BIS mialby krytykowac Kegetysa? ;)

Popatrzcie sobie na changelogi patchy do OFP, ile razy BIS mu dziekowal za pomoc w wykrywaniu i naprawianiu bugow ;)

"Modzik" ciekawy choc czekam na to co pokaze PROPER.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Bloom i Blur

Post autor: Yac »

Mógłby pogrzebać tez przy tym i zGuba.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Bloom i Blur

Post autor: Dawidson »

Chodziło mi o to czy BIS w patchu doda możliwość zmiany/wyłączenia tego rozmycia lub coś z tym zrobi sensownego skoro ludzie narzekają i nawet mody na to są wydawane.

Edit
może nowy patch coś z tym zrobi
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Bloom i Blur

Post autor: FOX-PL* »

Dawidson pisze:Chodziło mi o to czy BIS w patchu doda możliwość zmiany/wyłączenia tego rozmycia lub coś z tym zrobi sensownego skoro ludzie narzekają i nawet mody na to są wydawane.

Edit
może nowy patch coś z tym zrobi
Wystarczy że zmniejszysz sterowanie chełmem do 0 % i posefekty dasz na niskie, praktycznie o połowe zmniejsza rozmazanie obrazu. Jednak kołysanie widoku w pierwszej osobie daje większy realizm i większą grywalność.
Może coś w przyszłośći z tym zrobią ale morze szerokie i glębokie.
alepasztet
Posty: 297
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
ID Steam:
Numer GG: 3854829
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Bloom i Blur

Post autor: alepasztet »

"Sterowaniem chełmem"...
na wyspach bergamutach podobno jest kot w butach :O :O
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Bloom i Blur

Post autor: FOX-PL* »

Uruchomilem ten "noblurA" Kegetys i przynam jestem z tego bardzo zadowolony super poprostu bomba 8) . Nadal jednak jest rozmazanie obrazu gdy jesteśmy zmęczeni ale to akurat mi nie przeszkadza przynajmniej fajny efekt jak drzewa się kołyszą jakbym flaszke obalił :D
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Bloom i Blur

Post autor: GŁOŚNIK »

Jestem za bo dawałem opcje na low i to jeszcze to nie to co bym chciał.
Bo chce widzieć wyraźniej wroga z daleka. :violent :hapy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”