[Mod] Bloom i Blur
Moderator: Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
[Mod] Bloom i Blur
Kegetys wypuścił dla marud co nie lubią powyższych efektów małego fixa!
http://www.armaholic.com/page.php?id=5851
http://www.armaholic.com/page.php?id=5851
Jestem BIS fanboyem!
![Weteran :weteran](./images/smilies/weteran.gif)
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
![Flashpoint :ofp](./images/smilies/ofp.gif)
![Weteran :weteran](./images/smilies/weteran.gif)
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
- ID Steam:
- Numer GG: 3854829
- Lokalizacja: Częstochowa
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Bloom i Blur
BIS mialby krytykowac Kegetysa? ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Popatrzcie sobie na changelogi patchy do OFP, ile razy BIS mu dziekowal za pomoc w wykrywaniu i naprawianiu bugow![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Modzik" ciekawy choc czekam na to co pokaze PROPER.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Popatrzcie sobie na changelogi patchy do OFP, ile razy BIS mu dziekowal za pomoc w wykrywaniu i naprawianiu bugow
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Modzik" ciekawy choc czekam na to co pokaze PROPER.
Re: Bloom i Blur
Chodziło mi o to czy BIS w patchu doda możliwość zmiany/wyłączenia tego rozmycia lub coś z tym zrobi sensownego skoro ludzie narzekają i nawet mody na to są wydawane.
Edit
może nowy patch coś z tym zrobi
Edit
może nowy patch coś z tym zrobi
Re: Bloom i Blur
Wystarczy że zmniejszysz sterowanie chełmem do 0 % i posefekty dasz na niskie, praktycznie o połowe zmniejsza rozmazanie obrazu. Jednak kołysanie widoku w pierwszej osobie daje większy realizm i większą grywalność.Dawidson pisze:Chodziło mi o to czy BIS w patchu doda możliwość zmiany/wyłączenia tego rozmycia lub coś z tym zrobi sensownego skoro ludzie narzekają i nawet mody na to są wydawane.
Edit
może nowy patch coś z tym zrobi
Może coś w przyszłośći z tym zrobią ale morze szerokie i glębokie.
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:27
- ID Steam:
- Numer GG: 3854829
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Bloom i Blur
Uruchomilem ten "noblurA" Kegetys i przynam jestem z tego bardzo zadowolony super poprostu bomba
. Nadal jednak jest rozmazanie obrazu gdy jesteśmy zmęczeni ale to akurat mi nie przeszkadza przynajmniej fajny efekt jak drzewa się kołyszą jakbym flaszke obalił ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Bloom i Blur
Jestem za bo dawałem opcje na low i to jeszcze to nie to co bym chciał.
Bo chce widzieć wyraźniej wroga z daleka.
![szczesliwy :hapy](./images/smilies/hapy.gif)
Bo chce widzieć wyraźniej wroga z daleka.
![Przemoc :violent](./images/smilies/violent.gif)
![szczesliwy :hapy](./images/smilies/hapy.gif)