Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Max96
Posty: 54
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 13:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: Max96 »

Czy mógłby mi ktoś polecić jakiś program do tworzenia addonów?
Z góry dziękuję :dworship
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: SaS TrooP »

Blender, 3DS Max, Oxygen 3
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: Maćko »

SaS TrooP pisze:Blender, 3DS Max, Oxygen 3
Chyba 2 :roll:

+ programy graficzne ala photoshop i texview 2.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: SaS TrooP »

Taa, fakt.
Poprawka - jest Oxygen 2 i Visitor 3. Z Oxygena i tak nie korzystam bo IMO nie jest to dobry program.
Awatar użytkownika
Max96
Posty: 54
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 13:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: Max96 »

Mam Oxygena 2 personal edition, Vistora 3 i Blendera, tylko niewiem jak tego używać. Nie mam do tego instrukcji :( Próbowałem ściągnąć oddzielnie tą instrukcję ale za każdym razem mój anty wirus się odzywa.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: SaS TrooP »

Prawidłowa instrukcja to parę(naście) książek/e-booków + tygodnie treningu + kupa roboty i ataków kur**** przy próbach konwersji do Army, jeśli nie pracujesz w Oxygenie. NIestety (wiem z doświadczenia), to nie jest ot tak pstryknięcie palcami.
Awatar użytkownika
Max96
Posty: 54
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 13:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: Max96 »

Szkoda :( Sprobuje coś stworzyć jak m się uda to zamieszcze screen.
Awatar użytkownika
Max96
Posty: 54
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 13:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: Max96 »

A i jeszcze jedno pytanie w jakim programie lepiej (szybciej) się to robi Oxygena 2, Vistor 3 czy Blender?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: SaS TrooP »

To zależy jaki jesteś doświadczony w obsłudze danego programu. To NIE jest takie proste jak ci się wydaje, niestety.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: Maćko »

Po pierwsze to:
Oxygen 2 - modelowanie
Blender - modelowanie
Visitor 3 - tworzenie wysp.

Wszystko zależy od poziomu twoich umiejętności.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Max96
Posty: 54
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 13:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Tworzenie własnych: żołnierzy, czołgów, itp.

Post autor: Max96 »

Nie umiem poslugiwac się żadnym, niestety. Spróbuje każdym pokoleji.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”