Zrobiłem nowe logo, zapisałem jako *.paa 256x256 i mi nie działa. Wyświetla się jako czarny kwadracik.
Możecie mi przypomnieć jakie warunki trzeba było spełnić by się wyświetlało poprawnie.
Dzięki
Problem z własnym logo - xml
Moderator: Inkwizytor
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Problem z własnym logo - xml
Mów mi milordzie łapserdaku!
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Problem z własnym logo - xml
Sprawdź kanał alpha ;f zapisz jako tga bodaj 24 bitowe a potem texViewem do paa(cana)
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Problem z własnym logo - xml
Ja to zapisuje Adobe PS 7.0 z pluginem keygetysa.
edit:
Ok, zadziała przemiana w *.tga a następnie do *.paa.
Jak teraz pozbyć się niepotrzebnych elementów loga by było... chyba się mówi transparentne
edit2:
Dzięki wszystkim za pomoc
, właśnie zrobiłem logo z elementami przeźroczystymi.
edit:
Ok, zadziała przemiana w *.tga a następnie do *.paa.
Jak teraz pozbyć się niepotrzebnych elementów loga by było... chyba się mówi transparentne

edit2:
Dzięki wszystkim za pomoc

Mów mi milordzie łapserdaku!
- Ravrav
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
- ID Steam:
- Numer GG: 24064756
- ID gracza: 1123076
- Lokalizacja: Łódź
Re: Problem z własnym logo - xml
Mam problem z tą przeźroczystością - może ktoś wyjaśni dokładnie jak to zrobić, żeby logo było bez tła. Mam Photoshopa 6.0 i TexViewa 2.

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Problem z własnym logo - xml
Wchodzisz w zakładkę kanały, tworzysz nowy kanał (Domyślnie Alpha 1), następnie zaznaczasz to, co chcesz widzieć, wchodzisz ponownie w zakładkę kanały, wybierasz Alpha 1, jeśli obraz zrobi się czarny musisz przywrócić widoczność kanałów RGB, teraz mając wybrany Alpha 1 naciskasz delete, to co ma być niewidoczne zostało oznaczone na czerwonawo.
http://img60.imageshack.us/img60/3796/alphafn1.gif tutaj przykład sklecony w 2 minuty
No i zapisz plik w TGA, następnie pluginem do photoshopa, bądź texViewem zmień na PAA
http://img60.imageshack.us/img60/3796/alphafn1.gif tutaj przykład sklecony w 2 minuty
No i zapisz plik w TGA, następnie pluginem do photoshopa, bądź texViewem zmień na PAA
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- Ravrav
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
- ID Steam:
- Numer GG: 24064756
- ID gracza: 1123076
- Lokalizacja: Łódź
Re: Problem z własnym logo - xml
Wielkie dzięki za pomoc, wszystko działa poprawnie. A byłem tak blisko odkrycia tego, bo też bawiłem się tym kanałem Alpha 

