Problem z własnym logo - xml

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Problem z własnym logo - xml

Post autor: mant3z »

Zrobiłem nowe logo, zapisałem jako *.paa 256x256 i mi nie działa. Wyświetla się jako czarny kwadracik.
Możecie mi przypomnieć jakie warunki trzeba było spełnić by się wyświetlało poprawnie.

Dzięki
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z własnym logo - xml

Post autor: Matte »

Sprawdź kanał alpha ;f zapisz jako tga bodaj 24 bitowe a potem texViewem do paa(cana)
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Problem z własnym logo - xml

Post autor: mant3z »

Ja to zapisuje Adobe PS 7.0 z pluginem keygetysa.

edit:
Ok, zadziała przemiana w *.tga a następnie do *.paa.
Jak teraz pozbyć się niepotrzebnych elementów loga by było... chyba się mówi transparentne ;)

edit2:
Dzięki wszystkim za pomoc :mrgreen: , właśnie zrobiłem logo z elementami przeźroczystymi.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Ravrav
Posty: 68
Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
ID Steam:
Numer GG: 24064756
ID gracza: 1123076
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem z własnym logo - xml

Post autor: Ravrav »

Mam problem z tą przeźroczystością - może ktoś wyjaśni dokładnie jak to zrobić, żeby logo było bez tła. Mam Photoshopa 6.0 i TexViewa 2.
Obrazek
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z własnym logo - xml

Post autor: Matte »

Wchodzisz w zakładkę kanały, tworzysz nowy kanał (Domyślnie Alpha 1), następnie zaznaczasz to, co chcesz widzieć, wchodzisz ponownie w zakładkę kanały, wybierasz Alpha 1, jeśli obraz zrobi się czarny musisz przywrócić widoczność kanałów RGB, teraz mając wybrany Alpha 1 naciskasz delete, to co ma być niewidoczne zostało oznaczone na czerwonawo.

http://img60.imageshack.us/img60/3796/alphafn1.gif tutaj przykład sklecony w 2 minuty

No i zapisz plik w TGA, następnie pluginem do photoshopa, bądź texViewem zmień na PAA
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Ravrav
Posty: 68
Rejestracja: 07 maja 2007, 20:25
ID Steam:
Numer GG: 24064756
ID gracza: 1123076
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem z własnym logo - xml

Post autor: Ravrav »

Wielkie dzięki za pomoc, wszystko działa poprawnie. A byłem tak blisko odkrycia tego, bo też bawiłem się tym kanałem Alpha :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”