World in Conflict

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: World in Conflict

Post autor: Mirage »

Ta gra wciąąąągaaa...niemiłosiernie. Przeszedłem tutorialik (kapitalna ostatnia lekcja) i zabrałem się za misję. Po około 30 minutach grania (moment, kiedy rozwala się stacje TV w mieście i dostaje sie nowe zadanie obrony supermarketu) stwierdzilem, że wyłączam, bo spodoba mi się zabardzo, przez co nie będe mógł wytrzymać tego miesiaca do premiery :). Coś musze sobie na jutro zostawić do grania. Oprawa rządzi i dzieli... Grafika, muzyka, odgłosy (!!) miodzio. Na słuchawkach wyglada (i słucha się) poprostu bosko. Do tego gra jest kapitalnie zoptymalizowana. Na moim (PIV 3.02, GF6600 128MB, 1 GB DDR2 667Mhz) wyciaga 30 fps na średnich detalach i rozdziałce 1280x1024. Polecam wszystkim tym, którzy nie mieli jeszcze styczności z tą grą!
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

Mirage pisze:Po około 30 minutach grania (moment, kiedy rozwala się stacje TV w mieście i dostaje sie nowe zadanie obrony supermarketu) stwierdzilem, że wyłączam...
heh to ominęło Ciebie najlepsze :D

Gra jest rzeczywiście niezła i wciąga na maxa - właśnie tak jak napisałeś może od razu spodobac się zabardzo. Te wszystkie interakcje, dynamika i akcja oraz efekty dźwiękowe i vizualne (woda w morzu piękna, słońce i jego światło, wybuchy i obłoki dymu i pyłu) i do tego takie smaczki jak chociażby możliowśc podsłuchiwania przeklinających Rosjan :D
To wszystko sprawia że gra bankowo odniesie sukces i to spory :!: :1th
Jeśli kampanie i misje SP dostarczą chociażby część wrażeń jakie można doświadczyć poprzez grę w demo WiC to najprawdopodobniej wciągną mnie na dłuuugo ;) :hapy

BTW - warto spróbować demka na hard - wówczas najczęstszym słyszlnym komunikatem radiowym będzie:

Thanks for nothing Parker!!!!
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Pit »

Pozazdrościć profesjonalizmu wydawcy.
W wywiadzie gość stwierdza, że gra nie będzie patchowana, ponieważ wydają produkt sprawdzony wolny od błędów, poprostu gotowy do gry.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: Trance »

Zupełnie jak nasza ArmA :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Forrestal »

Gierka fajna - szczegolnie mapka Ruins mi do gustu przypadla. Choc po jakims czasie moze sie znudzic bo ludzie latwo lapia jak grac aby wygrywac a i strony zbytnio nie sa wyrownane.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: Rainbow »

Pit pisze:Pozazdrościć profesjonalizmu wydawcy.
W wywiadzie gość stwierdza, że gra nie będzie patchowana, ponieważ wydają produkt sprawdzony wolny od błędów, poprostu gotowy do gry.
Dokładnie.

Trance pisze:Zupełnie jak nasza ArmA :D
No prawie jak nasza ArmA :P


Swoją drogą żołnierze w WiC w czasie przerywników wyglądają lepiej niż w ArmA 8O
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

Rainbow pisze:(...)
Swoją drogą żołnierze w WiC w czasie przerywników wyglądają lepiej niż w ArmA 8O
Gorzej podczas pełźnięcia przez pole walki w czasie normalnej gry :P
:8bz
Obrazek
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: Firefly »

Mirage pisze:Do tego gra jest kapitalnie zoptymalizowana. Na moim (PIV 3.02, GF6600 128MB, 1 GB DDR2 667Mhz) wyciaga 30 fps na średnich detalach i rozdziałce 1280x1024. Polecam wszystkim tym, którzy nie mieli jeszcze styczności z tą grą!
Hmm dziwne. Sciagnalem demo SP i mam na swoim sprzecie (A3000+, GF7600GT 256, 1GB DDR) srednio 4 fps na medium detalach.
Retired. Unavailable until further notice.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: -=HuNTeR=- »

Beta działała o wiele lepiej, jakość tekstur jest słaaaaaaaabsza (zredukowali tekstury, żeby demo mniej ważyło?) Wielu ludzi już pisało podobne posty na forum...
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: World in Conflict

Post autor: Mirage »

No i nareszcie WiC w przedsprzedarzy w Empiku. Ciekaw jestem, czy pojawi się na półkach sklepowych kilka dni przed premierą, podobnie jak MoH: Airborne :).
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Forrestal »

Ja osobiscie po pograniu troche w bete i demo zrezygnowalem z preordera na WIC'a - nuzace to jest po czasie. Jak ktos lubi sobie statsy podbijac i cieszyc sie ze swoich wynikow to prosze bardzo ale mnie to nie bawi. Moze sie przekonam po premierze jak jakies recki sie pojawia bo beta/demo bylo bardzo ubogie w jednostki ktore byly niezrownowazone a dodatkowo pewne ich kombinacje umozliwialy praktycznie bezstressowy podboj mapy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”