
World in Conflict
Moderator: Inkwizytor
Re: World in Conflict
Ta gra wciąąąągaaa...niemiłosiernie. Przeszedłem tutorialik (kapitalna ostatnia lekcja) i zabrałem się za misję. Po około 30 minutach grania (moment, kiedy rozwala się stacje TV w mieście i dostaje sie nowe zadanie obrony supermarketu) stwierdzilem, że wyłączam, bo spodoba mi się zabardzo, przez co nie będe mógł wytrzymać tego miesiaca do premiery
. Coś musze sobie na jutro zostawić do grania. Oprawa rządzi i dzieli... Grafika, muzyka, odgłosy (!!) miodzio. Na słuchawkach wyglada (i słucha się) poprostu bosko. Do tego gra jest kapitalnie zoptymalizowana. Na moim (PIV 3.02, GF6600 128MB, 1 GB DDR2 667Mhz) wyciaga 30 fps na średnich detalach i rozdziałce 1280x1024. Polecam wszystkim tym, którzy nie mieli jeszcze styczności z tą grą!

- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: World in Conflict
heh to ominęło Ciebie najlepszeMirage pisze:Po około 30 minutach grania (moment, kiedy rozwala się stacje TV w mieście i dostaje sie nowe zadanie obrony supermarketu) stwierdzilem, że wyłączam...

Gra jest rzeczywiście niezła i wciąga na maxa - właśnie tak jak napisałeś może od razu spodobac się zabardzo. Te wszystkie interakcje, dynamika i akcja oraz efekty dźwiękowe i vizualne (woda w morzu piękna, słońce i jego światło, wybuchy i obłoki dymu i pyłu) i do tego takie smaczki jak chociażby możliowśc podsłuchiwania przeklinających Rosjan

To wszystko sprawia że gra bankowo odniesie sukces i to spory


Jeśli kampanie i misje SP dostarczą chociażby część wrażeń jakie można doświadczyć poprzez grę w demo WiC to najprawdopodobniej wciągną mnie na dłuuugo


BTW - warto spróbować demka na hard - wówczas najczęstszym słyszlnym komunikatem radiowym będzie:
Thanks for nothing Parker!!!!
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: World in Conflict
Pozazdrościć profesjonalizmu wydawcy.
W wywiadzie gość stwierdza, że gra nie będzie patchowana, ponieważ wydają produkt sprawdzony wolny od błędów, poprostu gotowy do gry.
W wywiadzie gość stwierdza, że gra nie będzie patchowana, ponieważ wydają produkt sprawdzony wolny od błędów, poprostu gotowy do gry.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: World in Conflict
Gierka fajna - szczegolnie mapka Ruins mi do gustu przypadla. Choc po jakims czasie moze sie znudzic bo ludzie latwo lapia jak grac aby wygrywac a i strony zbytnio nie sa wyrownane.
Re: World in Conflict
Dokładnie.Pit pisze:Pozazdrościć profesjonalizmu wydawcy.
W wywiadzie gość stwierdza, że gra nie będzie patchowana, ponieważ wydają produkt sprawdzony wolny od błędów, poprostu gotowy do gry.
No prawie jak nasza ArmATrance pisze:Zupełnie jak nasza ArmA

Swoją drogą żołnierze w WiC w czasie przerywników wyglądają lepiej niż w ArmA

- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: World in Conflict
Gorzej podczas pełźnięcia przez pole walki w czasie normalnej gryRainbow pisze:(...)
Swoją drogą żołnierze w WiC w czasie przerywników wyglądają lepiej niż w ArmA



Re: World in Conflict
Hmm dziwne. Sciagnalem demo SP i mam na swoim sprzecie (A3000+, GF7600GT 256, 1GB DDR) srednio 4 fps na medium detalach.Mirage pisze:Do tego gra jest kapitalnie zoptymalizowana. Na moim (PIV 3.02, GF6600 128MB, 1 GB DDR2 667Mhz) wyciaga 30 fps na średnich detalach i rozdziałce 1280x1024. Polecam wszystkim tym, którzy nie mieli jeszcze styczności z tą grą!
Retired. Unavailable until further notice.
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: World in Conflict
Beta działała o wiele lepiej, jakość tekstur jest słaaaaaaaabsza (zredukowali tekstury, żeby demo mniej ważyło?) Wielu ludzi już pisało podobne posty na forum...
Re: World in Conflict
No i nareszcie WiC w przedsprzedarzy w Empiku. Ciekaw jestem, czy pojawi się na półkach sklepowych kilka dni przed premierą, podobnie jak MoH: Airborne
.

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: World in Conflict
Ja osobiscie po pograniu troche w bete i demo zrezygnowalem z preordera na WIC'a - nuzace to jest po czasie. Jak ktos lubi sobie statsy podbijac i cieszyc sie ze swoich wynikow to prosze bardzo ale mnie to nie bawi. Moze sie przekonam po premierze jak jakies recki sie pojawia bo beta/demo bylo bardzo ubogie w jednostki ktore byly niezrownowazone a dodatkowo pewne ich kombinacje umozliwialy praktycznie bezstressowy podboj mapy.