OFP 2

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: OFP 2

Post autor: Matte »

Tyle, że jedną z przyczyn sukcesu Flashki była łatwa modowalności i edytor misji, którego używali twórcy przy tworzeniu kampanii. Osobiście pierwszy obrazek skojarzył mi się z Kolgujewem
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: OFP 2

Post autor: Jacobss »

Tak, tylko to było 7 lat temu, czyli wtedy, kiedy PC się jeszcze na rynku liczył. Poza Blizzardem, żadna firma nie jest wstanie czerpać odpowiednich profitów z PC, więc przerzucają się na multiplatformowość. BIS wyda ArmA II na konsole, zarówno jak Codemasters OFP2. Dzisiaj o sukcesie gry zadecyduje przystępność gry, dla zwykłego gracza. Bądź co bądź, ArmA I jest zbyt hardcorowa, znacznie bardziej od OFP, a to nie sprzyja sukcesom, co nawet w ostatnim wywiadzie Spanel przyznał.
Awatar użytkownika
Equi
Posty: 155
Rejestracja: 26 grudnia 2006, 10:45
ID Steam:
Numer GG: 3753274
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Equi »

Nie wiem czy jestem uprawniony, zeby wklejać tutaj screen/render zamieszczony na innym portalu, ale zwróćcie uwage na niego jesli ktoś go jeszcze nie widział.

http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_22.jpg

Jak na moje oko różni sie od poprzednich screenów/renderów. Jest mu bliżej do screena niż do rendera, chyba, że się nie znam. ;) Do tego zwróciłem uwagę na adnotacje przy jednym ze screenów/renderów "Codies promise the final game will live up to these image." Mam nadzieje, że nie kłamią. :)
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
warchlaq_przebiegly
Posty: 83
Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
ID Steam:
Numer GG: 1212210
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: warchlaq_przebiegly »

Piękny bajkowy screen ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: kondor »

[quote="Helios na CM/OFP2 forum]The renders were generated using actual in-game assets but not by the game engine.[/quote]
Czyli można (chyba) z tego wywnioskować, że przynajmniej modele będą takie jak na tych obrazkach.

btw: patrząc na niektorych skriny z army, zastanawiam się, czy gram w tą samą grę. - statyczny obrazek zawsze może sprawiać wrażenie, że zrobiono z super akcji, a naprawdę to pack statycznych animacji. Mam osobiste wrażenie, że walka między OFP2 i ArmA2 odbędzie się daleko od wrażeń wizualnych.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

Codemasters ma pieniądze, ludzi i b. dobry silnik EGO, który przerobiono na potrzeby OFP2, ale efektów tego jeszcze nie widzieliśmy, więc w tej kwestii proponuję wstrzymać się z opinią.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2021, 00:53 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: kondor »

Jeśli nie modele, to co? Powietrze? Skoro powstają rendery, w których używa się modeli, to czemu nie miałyby być właśnie tymi użytymi w grze? [ironia]Pewnie najpierw poświęcali czas, by budować modele do renderów, a później zbudują modele do gry (pomimo, że już jedne, wystarczająco dobre zrobili)[/ironia]
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: OFP 2

Post autor: Rainbow »

W jakim celu mieli by tworzyć nowe modele? Skoro już jedne stworzyli, to zapewne wykorzystają je w grze. Jest również możliwe, że całe otoczenie, które widzimy na skrinach to stworzone modele, tyle, że nie mają silnika, który by je uciągnął.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: klamacz »

kondor pisze:Jeśli nie modele, to co? Powietrze? Skoro powstają rendery, w których używa się modeli, to czemu nie miałyby być właśnie tymi użytymi w grze? [ironia]Pewnie najpierw poświęcali czas, by budować modele do renderów, a później zbudują modele do gry (pomimo, że już jedne, wystarczająco dobre zrobili)[/ironia]
ironio na bok.
czesto bywa tak, ze modele przygotowane do celow prezentacji nie nadaja sie mimo szczeryh checi do uzycia w grze. Decyduja o tym rozne czynniki, glownie technologiczne :)
Dodatkowo scena renderowana w programie 3d + obrobka photoshopem nigdy nie rowna sie tej samej scenie w enginie 3d.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: OFP 2

Post autor: kondor »

Nie pisałem nic o tworzeniu sceny. Tylko uważam, że skoro jesli te rendery uzywają jakichś "actual in-game assets" to są to właśnie modele.

@Rainbow: swoim postem się ze mną zgodziłeś
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: OFP 2

Post autor: Tajgeer »

Pojawiły się kolejne nowe rendery:

http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_24.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_25.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_26.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_27.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_28.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_29.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_30.jpg

Dodam jeszcze, że ruszyła oficjalna strona OFP2. 11 lipca światło dzienne ujrzy nowe wideo, natomiast już od jutro rano zostaną zaprezentowane pierwsze fragmenty tego filmiku. Jest na co czekać :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”