OFP 2
Moderator: Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: OFP 2
Tyle, że jedną z przyczyn sukcesu Flashki była łatwa modowalności i edytor misji, którego używali twórcy przy tworzeniu kampanii. Osobiście pierwszy obrazek skojarzył mi się z Kolgujewem
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: OFP 2
Tak, tylko to było 7 lat temu, czyli wtedy, kiedy PC się jeszcze na rynku liczył. Poza Blizzardem, żadna firma nie jest wstanie czerpać odpowiednich profitów z PC, więc przerzucają się na multiplatformowość. BIS wyda ArmA II na konsole, zarówno jak Codemasters OFP2. Dzisiaj o sukcesie gry zadecyduje przystępność gry, dla zwykłego gracza. Bądź co bądź, ArmA I jest zbyt hardcorowa, znacznie bardziej od OFP, a to nie sprzyja sukcesom, co nawet w ostatnim wywiadzie Spanel przyznał.
Re: OFP 2
Nie wiem czy jestem uprawniony, zeby wklejać tutaj screen/render zamieszczony na innym portalu, ale zwróćcie uwage na niego jesli ktoś go jeszcze nie widział.
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_22.jpg
Jak na moje oko różni sie od poprzednich screenów/renderów. Jest mu bliżej do screena niż do rendera, chyba, że się nie znam.
Do tego zwróciłem uwagę na adnotacje przy jednym ze screenów/renderów "Codies promise the final game will live up to these image." Mam nadzieje, że nie kłamią. 
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_22.jpg
Jak na moje oko różni sie od poprzednich screenów/renderów. Jest mu bliżej do screena niż do rendera, chyba, że się nie znam.


- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
Re: OFP 2
[quote="Helios na CM/OFP2 forum]The renders were generated using actual in-game assets but not by the game engine.[/quote]
Czyli można (chyba) z tego wywnioskować, że przynajmniej modele będą takie jak na tych obrazkach.
btw: patrząc na niektorych skriny z army, zastanawiam się, czy gram w tą samą grę. - statyczny obrazek zawsze może sprawiać wrażenie, że zrobiono z super akcji, a naprawdę to pack statycznych animacji. Mam osobiste wrażenie, że walka między OFP2 i ArmA2 odbędzie się daleko od wrażeń wizualnych.
Czyli można (chyba) z tego wywnioskować, że przynajmniej modele będą takie jak na tych obrazkach.
btw: patrząc na niektorych skriny z army, zastanawiam się, czy gram w tą samą grę. - statyczny obrazek zawsze może sprawiać wrażenie, że zrobiono z super akcji, a naprawdę to pack statycznych animacji. Mam osobiste wrażenie, że walka między OFP2 i ArmA2 odbędzie się daleko od wrażeń wizualnych.
Re: OFP 2
Jeśli nie modele, to co? Powietrze? Skoro powstają rendery, w których używa się modeli, to czemu nie miałyby być właśnie tymi użytymi w grze? [ironia]Pewnie najpierw poświęcali czas, by budować modele do renderów, a później zbudują modele do gry (pomimo, że już jedne, wystarczająco dobre zrobili)[/ironia]
Re: OFP 2
W jakim celu mieli by tworzyć nowe modele? Skoro już jedne stworzyli, to zapewne wykorzystają je w grze. Jest również możliwe, że całe otoczenie, które widzimy na skrinach to stworzone modele, tyle, że nie mają silnika, który by je uciągnął.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: OFP 2
ironio na bok.kondor pisze:Jeśli nie modele, to co? Powietrze? Skoro powstają rendery, w których używa się modeli, to czemu nie miałyby być właśnie tymi użytymi w grze? [ironia]Pewnie najpierw poświęcali czas, by budować modele do renderów, a później zbudują modele do gry (pomimo, że już jedne, wystarczająco dobre zrobili)[/ironia]
czesto bywa tak, ze modele przygotowane do celow prezentacji nie nadaja sie mimo szczeryh checi do uzycia w grze. Decyduja o tym rozne czynniki, glownie technologiczne

Dodatkowo scena renderowana w programie 3d + obrobka photoshopem nigdy nie rowna sie tej samej scenie w enginie 3d.






Re: OFP 2
Nie pisałem nic o tworzeniu sceny. Tylko uważam, że skoro jesli te rendery uzywają jakichś "actual in-game assets" to są to właśnie modele.
@Rainbow: swoim postem się ze mną zgodziłeś
@Rainbow: swoim postem się ze mną zgodziłeś
Re: OFP 2
Pojawiły się kolejne nowe rendery:
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_24.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_25.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_26.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_27.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_28.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_29.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_30.jpg
Dodam jeszcze, że ruszyła oficjalna strona OFP2. 11 lipca światło dzienne ujrzy nowe wideo, natomiast już od jutro rano zostaną zaprezentowane pierwsze fragmenty tego filmiku. Jest na co czekać
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_24.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_25.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_26.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_27.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_28.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_29.jpg
http://www.ofp2.pl/gallery/ofp2_30.jpg
Dodam jeszcze, że ruszyła oficjalna strona OFP2. 11 lipca światło dzienne ujrzy nowe wideo, natomiast już od jutro rano zostaną zaprezentowane pierwsze fragmenty tego filmiku. Jest na co czekać
