World in Conflict

... lub palce na klawiaturę niosą

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: World in Conflict

Post autor: Rainbow »

U mnie jest poprawnie - "Odśwież" :)
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

W większości menu jest poprawnie, ale w sekcji Wojny klanów jest przez "rz" :]
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

kumbol pisze:Wg. mnie zmiany jak najbardziej na lepsze i poprawiające balans...
No właśnie ciekawa sprawa ze zwiększenie zasiegu HAA przy zredukowaniu jej predkosci większa balans - niektorzy sie skarza ze lepsze rozwiązanie bylo w wersji 1.0 wtedy gdy HAA poruszala sie szybciej ale jej zasieg byl mniejszy - mozna bylo prowadzac kolumne czołgów wezwac na pomoc HAA i byla ona w stanie dojechac przed destrukcja naszych pojazdow przez wrogie helis.... obecnie widze coraz czesciej ze HAA nie jest w stanie zareagowac efektywnie przez mobilne działanie i udzielanie osłony AA razem z poruszajacym sie frontem - szczegolnie jednostek szybszych niz one same - typu bmp czy lekkie czołgi.... A co sie tyczy MAA to zauważyłem iz jest ona znacznie silniejsza i sprawniejsza przy tej samej dość niskiej cenie za sztukę... co sprawia że jest to bardzo efektywna broń przeciwko wiekszosci jednostek... posiadajac teraz 5-6 MAA oraz dodatkowo dla wsparcia gdzieś ukryta ciężka artylerie mozna bardzo efektywnie działać na polu walki. MAA jest teraz bardzo skuteczne przeciw smigłowcom - w sumie 2 MAA sa w stanie szybciej niszczyc smiglowce niz nawet 2 HAA - do tego tez przeciw wszystkiem innym pojazdom z wyjatkiem ciazkich czołgów (ze wzgledu na ich pancer) i przeciwko zgormadzeniu piechoty przeciwpancernej (ze wzgledu na rozproszenie celu i zasieg ataku piechoty p.panc).

Heh akurat spolszczenia nie mam wiec mi nie przeszkadzaja ewentualne bledy ortograficzne w nim :)

Ale ogólnie fakt ze gra stała sie jezcze bardziej dynamiczna - chociaż ja ostatnio gram pozycyjnie dosc - tylko właściwie ciążka artylerią i 2-3 shilkami :) or takie bezstersowe strzelanie do indykow w lesie ze slusznej odleglosci :D :hapy
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

Dziś wyszedł - nowy patch. Widać że massgate zależy na wciąż jeszcze większym ulepszaniu gry i sprawianiu iż staje się jeszcze bardziej grywalna :o

W końcu będą automatyczne - pisemne i dźwiękowe ostrzeżenia dla n00bów przed ich wywaleniem z servera za TK hehe :hapy i możliwość wyszukania w filtrze servera na którym nie spotkamy się z "stack team" - czyli z układem generals vs noobs.

Dobrze tez że pojazdy z out-role są tańsze - dzięki temu m.in nie jestem już tak zdany jak wcześniej na czyjąś osłonę AA przy mojej szarży bmp-2 :D
Tak na szybko po testach Support'em i Armor'em zauważyłem tez większość przejrzystość wszystkich komunikatów - i możliwość wyszukania tylko jednego rodzaju map np. Domination, ToW, Assault. HAA nie maja już aż takiego zabójczego zasięgu a Atomówka poprawiła skuteczne oczyszczanie (neutralizacje) CP.

Oprócz tego pojawiło się już sporo nowych mapek robionych przez użytkowników - niektóre są całkiem fajne.
Można je znaleźć tutaj http://wicbase.com/wicmap.php
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Jerry
Posty: 230
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa

Re: World in Conflict

Post autor: Jerry »

Cleric pisze:(...)Atomówka poprawiła skuteczne oczyszczanie (neutralizacje) CP.
(...)
To już było wcześniej ;)
:8bz
Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

No właśnie teoretycznie było - a w praktyce nie zawsze 8)

Żeby sprecyzować chodzi o to że po uderzeniu nuklearnym dany sektor przestaje być nieprzyjacielski a staje się neutralny - czyli przestaje nabijać punktów wrogowi. dotychczas przy zrzutach atomówek było z tym różnie - niszczyło wszystko - fortyfikacje - jednostki budynki itd. ale NIE ZAWSZE sprawiało że ten obszar został utracony przez przeciwnika :roll:

Trochę już zrzuciłem atomówek i trochę sam dostałem to wiem że to mogło być traktowane jako bug - po prostu coś nie fair. Widzę że teraz to poprawili więc tylko się cieszyć z tego powodu :hapy

heh tym bardziej że uwielbiam Tactical Nuke - mają świetny, negatywny efekt psychologiczny na morale wroga i pozytywny na nasze hehe ;) To cały scenariusz który często się powtarza :)

- "Communist Party's sending a NUKE."

- "Enemy nuke detected !"

-WTF!??!! 8O

-they already have nuke?! 8O

-OMG!! :ohno

-OMFG!! :twisted:

-BOOM :!: BOOM :!: BOOM :!:

-bzzz... bzzz... bzzz...

-"Fight harder or u lose"

:D
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Grey
Posty: 104
Rejestracja: 12 lutego 2007, 15:24
ID Steam:

Re: World in Conflict

Post autor: Grey »

A mnie się bardzo podoba, że się podniecacie screenami. I niech mi ktoś powie, że dzisiejszy gracze nie są płytcy :D
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

W sumie dobra grafika w tej grze jest tylko dodatkiem - generalnie wciąga coś zupełnie innego a mianowicie gameplay który oprócz tego że stawia zasadniczo na współprace miedzy graczami, niesie również możliwość daleko idącego rozwoju i zdobywania doświadczenia. Swoiste odkrywanie talentów u poszczególnych graczy i możliwość wykazania się nimi na kolejnych mapach w następnych potyczkach.

Ja np. ostatnio zacząłem pogrywać piechotą bardzo często - na mapach posiadających więcej terenów zalesionych jak Island, Highway oraz na tych z wyspami Liberty czy Ruins robię to obowiązkowo już.

Hehe i muszę powiedzieć że granie piechota dostarcza multum frajdy :) To bardzo "zabawna" rzecz na polu walki :lol:

Zmieniłem swoje zdanie o tej formacji o 180 stopni.
Wcześniej uważałem ich za indyki do odstrzału przez artylerie, ewentualnie za potencjalna miazgę pod gąsienicami czołgów lub za zagazowane bezbronne dzieci w budynkach.
Dlatego tez unikałem grania piechotą mając ogromne przeświadczenie o jej słabości na polu walki.

Ale dziś się to zmieniło diametralnie - i uważam piechotę za istotną część w całej rozgrywce - jedyną formacje która sama może się obronić i uzupełnić swój skład w terenie, swoiste duchy w lesie i zabudowaniach zaskakujące przeciwnika, dobry zwiad, uciążliwe i denerwujące szkodniki które irytują nieprzyjaciela i zadają mu spore straty.

Piechota w dobrych rękach jest naprawdę w stanie zrobić dużo dobrego na korzyść całego zespołu a przy tym granie nią dostarcza multum dobrej zabawy :hapy

przypomina to wręcz swoista zabawę w kotka i myszkę z przeciwnikiem :) i nie wybacza popełnianych z obu stron błędów... odpowiednio używana piechota idealnie broni naszych pozycji i wspomaga natarcie innych jednostek... jest przy tym na tyle efektywna w swym działaniu iż granie nią potrafi dostarczyć sporej zarówno frajdy jak i satysfakcji:)

Dlatego tez polecam granie piechotą i wprawianie się w tym, nie zaś unikanie tej formacji :D
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: World in Conflict

Post autor: Cleric »

W ostatnim czasie kilka map zrobionych przez graczy już weszło bądź wejdzie do oficjalnego MAPpack'a WIC'a przez co staną się automatycznie dostępne dla ogółu graczy. Z reguły to dość spore, szczegółowe mapy w których twórcy skupili sie na oddaniu jak największej ilości detali oraz ogólnej zewnętrznej estetyce tworzącej klimat miejsca. :)
Przez to mapki są po prostu urocze :hapy
a także bardzo Infantry friendly :violent

Jednakże te wielkie obszary mocno utrudniają grę i wymuszają jeszcze większą kooperacje między poszczególnymi oddziałami. Przez to generalnie częstokroć dochodzi do spadku grywalności i szybkiego rozstrzygnięcia danej potyczki, szczególnie na serwerach publicznych :roll: ale ogólne moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne :hapy

Mapki te to: Virginia, Valley, Arizona, Paradise, Ozzault.

Wyszedł również trailer do nowej oficjalnej mapy Norway która najprawdopodobniej ukaże się równocześnie z dodatkiem Soviet Assault...
This is the first gameplay movie from World in Conflict: Soviet Assault where you can see the first wave of the Soviet invasion.
Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Co ślina na język...”