
World in Conflict
Moderator: Inkwizytor
Re: World in Conflict
U mnie jest poprawnie - "Odśwież" 

- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: World in Conflict
W większości menu jest poprawnie, ale w sekcji Wojny klanów jest przez "rz" :]


- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: World in Conflict
No właśnie ciekawa sprawa ze zwiększenie zasiegu HAA przy zredukowaniu jej predkosci większa balans - niektorzy sie skarza ze lepsze rozwiązanie bylo w wersji 1.0 wtedy gdy HAA poruszala sie szybciej ale jej zasieg byl mniejszy - mozna bylo prowadzac kolumne czołgów wezwac na pomoc HAA i byla ona w stanie dojechac przed destrukcja naszych pojazdow przez wrogie helis.... obecnie widze coraz czesciej ze HAA nie jest w stanie zareagowac efektywnie przez mobilne działanie i udzielanie osłony AA razem z poruszajacym sie frontem - szczegolnie jednostek szybszych niz one same - typu bmp czy lekkie czołgi.... A co sie tyczy MAA to zauważyłem iz jest ona znacznie silniejsza i sprawniejsza przy tej samej dość niskiej cenie za sztukę... co sprawia że jest to bardzo efektywna broń przeciwko wiekszosci jednostek... posiadajac teraz 5-6 MAA oraz dodatkowo dla wsparcia gdzieś ukryta ciężka artylerie mozna bardzo efektywnie działać na polu walki. MAA jest teraz bardzo skuteczne przeciw smigłowcom - w sumie 2 MAA sa w stanie szybciej niszczyc smiglowce niz nawet 2 HAA - do tego tez przeciw wszystkiem innym pojazdom z wyjatkiem ciazkich czołgów (ze wzgledu na ich pancer) i przeciwko zgormadzeniu piechoty przeciwpancernej (ze wzgledu na rozproszenie celu i zasieg ataku piechoty p.panc).kumbol pisze:Wg. mnie zmiany jak najbardziej na lepsze i poprawiające balans...
Heh akurat spolszczenia nie mam wiec mi nie przeszkadzaja ewentualne bledy ortograficzne w nim

Ale ogólnie fakt ze gra stała sie jezcze bardziej dynamiczna - chociaż ja ostatnio gram pozycyjnie dosc - tylko właściwie ciążka artylerią i 2-3 shilkami



- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: World in Conflict
Dziś wyszedł - nowy patch. Widać że massgate zależy na wciąż jeszcze większym ulepszaniu gry i sprawianiu iż staje się jeszcze bardziej grywalna
W końcu będą automatyczne - pisemne i dźwiękowe ostrzeżenia dla n00bów przed ich wywaleniem z servera za TK hehe
i możliwość wyszukania w filtrze servera na którym nie spotkamy się z "stack team" - czyli z układem generals vs noobs.
Dobrze tez że pojazdy z out-role są tańsze - dzięki temu m.in nie jestem już tak zdany jak wcześniej na czyjąś osłonę AA przy mojej szarży bmp-2
Tak na szybko po testach Support'em i Armor'em zauważyłem tez większość przejrzystość wszystkich komunikatów - i możliwość wyszukania tylko jednego rodzaju map np. Domination, ToW, Assault. HAA nie maja już aż takiego zabójczego zasięgu a Atomówka poprawiła skuteczne oczyszczanie (neutralizacje) CP.
Oprócz tego pojawiło się już sporo nowych mapek robionych przez użytkowników - niektóre są całkiem fajne.
Można je znaleźć tutaj http://wicbase.com/wicmap.php

W końcu będą automatyczne - pisemne i dźwiękowe ostrzeżenia dla n00bów przed ich wywaleniem z servera za TK hehe

Dobrze tez że pojazdy z out-role są tańsze - dzięki temu m.in nie jestem już tak zdany jak wcześniej na czyjąś osłonę AA przy mojej szarży bmp-2

Tak na szybko po testach Support'em i Armor'em zauważyłem tez większość przejrzystość wszystkich komunikatów - i możliwość wyszukania tylko jednego rodzaju map np. Domination, ToW, Assault. HAA nie maja już aż takiego zabójczego zasięgu a Atomówka poprawiła skuteczne oczyszczanie (neutralizacje) CP.
Oprócz tego pojawiło się już sporo nowych mapek robionych przez użytkowników - niektóre są całkiem fajne.
Można je znaleźć tutaj http://wicbase.com/wicmap.php
- Jerry
- Posty: 230
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 20:46
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk / Warszawa
Re: World in Conflict
To już było wcześniejCleric pisze:(...)Atomówka poprawiła skuteczne oczyszczanie (neutralizacje) CP.
(...)



- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: World in Conflict
No właśnie teoretycznie było - a w praktyce nie zawsze
Żeby sprecyzować chodzi o to że po uderzeniu nuklearnym dany sektor przestaje być nieprzyjacielski a staje się neutralny - czyli przestaje nabijać punktów wrogowi. dotychczas przy zrzutach atomówek było z tym różnie - niszczyło wszystko - fortyfikacje - jednostki budynki itd. ale NIE ZAWSZE sprawiało że ten obszar został utracony przez przeciwnika
Trochę już zrzuciłem atomówek i trochę sam dostałem to wiem że to mogło być traktowane jako bug - po prostu coś nie fair. Widzę że teraz to poprawili więc tylko się cieszyć z tego powodu
heh tym bardziej że uwielbiam Tactical Nuke - mają świetny, negatywny efekt psychologiczny na morale wroga i pozytywny na nasze hehe
To cały scenariusz który często się powtarza 
- "Communist Party's sending a NUKE."
- "Enemy nuke detected !"
-WTF!??!!
-they already have nuke?!
-OMG!!
-OMFG!!
-BOOM
BOOM
BOOM
-bzzz... bzzz... bzzz...
-"Fight harder or u lose"


Żeby sprecyzować chodzi o to że po uderzeniu nuklearnym dany sektor przestaje być nieprzyjacielski a staje się neutralny - czyli przestaje nabijać punktów wrogowi. dotychczas przy zrzutach atomówek było z tym różnie - niszczyło wszystko - fortyfikacje - jednostki budynki itd. ale NIE ZAWSZE sprawiało że ten obszar został utracony przez przeciwnika

Trochę już zrzuciłem atomówek i trochę sam dostałem to wiem że to mogło być traktowane jako bug - po prostu coś nie fair. Widzę że teraz to poprawili więc tylko się cieszyć z tego powodu

heh tym bardziej że uwielbiam Tactical Nuke - mają świetny, negatywny efekt psychologiczny na morale wroga i pozytywny na nasze hehe


- "Communist Party's sending a NUKE."
- "Enemy nuke detected !"
-WTF!??!!

-they already have nuke?!

-OMG!!

-OMFG!!

-BOOM



-bzzz... bzzz... bzzz...
-"Fight harder or u lose"

Re: World in Conflict
A mnie się bardzo podoba, że się podniecacie screenami. I niech mi ktoś powie, że dzisiejszy gracze nie są płytcy 

- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: World in Conflict
W sumie dobra grafika w tej grze jest tylko dodatkiem - generalnie wciąga coś zupełnie innego a mianowicie gameplay który oprócz tego że stawia zasadniczo na współprace miedzy graczami, niesie również możliwość daleko idącego rozwoju i zdobywania doświadczenia. Swoiste odkrywanie talentów u poszczególnych graczy i możliwość wykazania się nimi na kolejnych mapach w następnych potyczkach.
Ja np. ostatnio zacząłem pogrywać piechotą bardzo często - na mapach posiadających więcej terenów zalesionych jak Island, Highway oraz na tych z wyspami Liberty czy Ruins robię to obowiązkowo już.
Hehe i muszę powiedzieć że granie piechota dostarcza multum frajdy
To bardzo "zabawna" rzecz na polu walki
Zmieniłem swoje zdanie o tej formacji o 180 stopni.
Wcześniej uważałem ich za indyki do odstrzału przez artylerie, ewentualnie za potencjalna miazgę pod gąsienicami czołgów lub za zagazowane bezbronne dzieci w budynkach.
Dlatego tez unikałem grania piechotą mając ogromne przeświadczenie o jej słabości na polu walki.
Ale dziś się to zmieniło diametralnie - i uważam piechotę za istotną część w całej rozgrywce - jedyną formacje która sama może się obronić i uzupełnić swój skład w terenie, swoiste duchy w lesie i zabudowaniach zaskakujące przeciwnika, dobry zwiad, uciążliwe i denerwujące szkodniki które irytują nieprzyjaciela i zadają mu spore straty.
Piechota w dobrych rękach jest naprawdę w stanie zrobić dużo dobrego na korzyść całego zespołu a przy tym granie nią dostarcza multum dobrej zabawy
przypomina to wręcz swoista zabawę w kotka i myszkę z przeciwnikiem
i nie wybacza popełnianych z obu stron błędów... odpowiednio używana piechota idealnie broni naszych pozycji i wspomaga natarcie innych jednostek... jest przy tym na tyle efektywna w swym działaniu iż granie nią potrafi dostarczyć sporej zarówno frajdy jak i satysfakcji:)
Dlatego tez polecam granie piechotą i wprawianie się w tym, nie zaś unikanie tej formacji
Ja np. ostatnio zacząłem pogrywać piechotą bardzo często - na mapach posiadających więcej terenów zalesionych jak Island, Highway oraz na tych z wyspami Liberty czy Ruins robię to obowiązkowo już.
Hehe i muszę powiedzieć że granie piechota dostarcza multum frajdy


Zmieniłem swoje zdanie o tej formacji o 180 stopni.
Wcześniej uważałem ich za indyki do odstrzału przez artylerie, ewentualnie za potencjalna miazgę pod gąsienicami czołgów lub za zagazowane bezbronne dzieci w budynkach.
Dlatego tez unikałem grania piechotą mając ogromne przeświadczenie o jej słabości na polu walki.
Ale dziś się to zmieniło diametralnie - i uważam piechotę za istotną część w całej rozgrywce - jedyną formacje która sama może się obronić i uzupełnić swój skład w terenie, swoiste duchy w lesie i zabudowaniach zaskakujące przeciwnika, dobry zwiad, uciążliwe i denerwujące szkodniki które irytują nieprzyjaciela i zadają mu spore straty.
Piechota w dobrych rękach jest naprawdę w stanie zrobić dużo dobrego na korzyść całego zespołu a przy tym granie nią dostarcza multum dobrej zabawy

przypomina to wręcz swoista zabawę w kotka i myszkę z przeciwnikiem

Dlatego tez polecam granie piechotą i wprawianie się w tym, nie zaś unikanie tej formacji

- Cleric
- Posty: 272
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Libria
- Kontakt:
Re: World in Conflict
W ostatnim czasie kilka map zrobionych przez graczy już weszło bądź wejdzie do oficjalnego MAPpack'a WIC'a przez co staną się automatycznie dostępne dla ogółu graczy. Z reguły to dość spore, szczegółowe mapy w których twórcy skupili sie na oddaniu jak największej ilości detali oraz ogólnej zewnętrznej estetyce tworzącej klimat miejsca.
Przez to mapki są po prostu urocze
a także bardzo Infantry friendly
Jednakże te wielkie obszary mocno utrudniają grę i wymuszają jeszcze większą kooperacje między poszczególnymi oddziałami. Przez to generalnie częstokroć dochodzi do spadku grywalności i szybkiego rozstrzygnięcia danej potyczki, szczególnie na serwerach publicznych
ale ogólne moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne
Mapki te to: Virginia, Valley, Arizona, Paradise, Ozzault.
Wyszedł również trailer do nowej oficjalnej mapy Norway która najprawdopodobniej ukaże się równocześnie z dodatkiem Soviet Assault...
This is the first gameplay movie from World in Conflict: Soviet Assault where you can see the first wave of the Soviet invasion.

Przez to mapki są po prostu urocze

a także bardzo Infantry friendly

Jednakże te wielkie obszary mocno utrudniają grę i wymuszają jeszcze większą kooperacje między poszczególnymi oddziałami. Przez to generalnie częstokroć dochodzi do spadku grywalności i szybkiego rozstrzygnięcia danej potyczki, szczególnie na serwerach publicznych


Mapki te to: Virginia, Valley, Arizona, Paradise, Ozzault.
Wyszedł również trailer do nowej oficjalnej mapy Norway która najprawdopodobniej ukaże się równocześnie z dodatkiem Soviet Assault...
This is the first gameplay movie from World in Conflict: Soviet Assault where you can see the first wave of the Soviet invasion.